Takze zacnete v motorovym prostoru u blatniku na strane spolujezdce. Je tam krabicka s pojistkama...
vytahujte postupne pojistky az vam nebudou vyjizdet mrkacky...
ale myslim,ze tam jsou dve,na jaky to nebude vyjizdet(tu samou chybu jsem udelal prvne i ja)
ono to sice prestane vyjizdet,ale zaroven i dobijet. Tudiz odpojite proud od altiku. A ne do motoru svetel
Takze vytahujte pojistku,,a az nepujdou vyklapecky, nastartujte a zjistete,da vam nesviti dobijeni a jde radio.
mate vyhrano...
Kdyz nechate zaply svetla a bez tyhle pojistky,muzete ji tam jen lehce vklada jen s ni skrtnout o kontakty a svetla povyskoci...a o to nam prave jde.
Takze kdyz vime uz jaka pojistka to je,zacneme s montazi nasi elektroinstalace.
Odsroubujte celou tuto skrinku s pojistmama z podbehu. Rozeberte abyste z ni sundali spodni kryt a dostali se na splet dratu.
Ted zjistete jaky dva vodice jsou do vami nalezene pojistky. Multimetrem zjistime jaky kontakt pojistky je privod a jaky odchod proudu do moturku. Strihneme ten odchozi,ten z dvojice co pri zaplych svetlech neni pod proudem..
ted mame dva konce dratu. Na ne naletujeme,nebo na konektory napojime dvoulinku. Tu natahneme do kabiny,kam se vam jen bude chtit umistit vypinac.
na volne konce dvoulinky zapojime 3polovy vypinac(nevim zda to nazyvam spravne nejsem elektrikar)
ten vodic co vede ven ze svorky pojistky,na druhem konci(nami montovana dvoulinka)napojime na privod do vypinace-prostredni pol.Odchod z vypinace 1 napojime na druhy konec dvoulinky. Odchod z vypinace 2 napojime na tlacitkovy vypinac. Druhy kontakt z tlacitka natahneme zpet na pol vypinace cislo 1.
A funkce?
poloha 1- vse funguje jak ma. Zapnes svetla,vyjedou rozsviceny.
Poloha 2- zapnes svetla nevyjedou jen sviti zavreny. To je to co potrebujem...no a pak lehkym poklepem na nase tlacitko privadime proud na motory svetla a tim ji je potukavanim vyklopime jak chceme. Az dojedou uplne nahoru. Pak staci vypinac cvaknout zase na polohu 1 a svetla vypnout a ony zajedou.
Musite proste obvod rozpojit driv jak zapnete svetla.
Ja mam na foto jeste jeden vypinac navic. To jsem mel jen preruseny privod z vypinace do tlacitka,abych mohl po nastelovani vysky sleepy vypnout privod a nemohl jsem si s nima omylem hnout. Neni ale treba.
Jen kdyz pak vse vypnete a budete parkovat s povyjetymi svetly,bude vam svitit kontrolka na palubce. Takze pro delsi stani je lepsi vuci vybijeni aku svetla nechat zajet.
Snad jsem to napsal srozumitelne a vecne spravne. Fotky z montaze nemam...
treba vam i nekdo bude chtit nakreslit schema dle toho co jsem napsal. Tak ho sem klidne pridejte.
Tak prestavbe zdar a zadny pozar
Píšu z mobilu