já sem měl na den pujčený Sciroco s 1,4 tsi 160 koní a ten motor bych si dovedl představit, moc se mi nelíbí ten zátah v nízkých tim kompresorem - kterej sice pokračuje až do omezovače, ale tyhle ty spodní motory moc nemusim, mám rád vysokootáčkový atmosféry s lineárním pruběhem, proto jsem měl vždy bmw, proto ted MZR... Ale celkově prostě dobrý... Jo, to s tim 2.0fsi je o poznání horší... tam už na to turbo v některých otáčkách opravdu čekáš a hlavně, asi 500-800 otáček před červeným polem - ne před omezovačem - ten motor umře, resp. výkon už neroste, takže to dělá dojem takovýho motoru bez špičky - další věc, co nesnášim
Hezký svezení je se starším Cooper S kompresor, to si dovedu představit, současný cooper s s turbem už stojí taky za pytel... Alespon pro mě, ale i ten má výhody, nežere to 12 litru pernamentně...