Fast Forward Superchargers

Fast Forward Superchargers

Příspěvekod Otatoy » 13 kvě 2014, 00:55

Když už nám teda Moss přestal dělat kompresor kit a Flying Miata tlačí turbo, musel jsem se poohlídnout jinde. A hle! Ono to jde!

http://www.fastforwardsuperchargers.com ... s.html#kit

Cena celkem odpovídá tomu od Moss, ale řešené je to jinak. Chvástají se, že to nepotřebuje intercooler, tak mě zajímá, jestli mi k tomu někdo chytrý poví víc? Jinak to nevypadá špatně, co myslíte? ;)
NB 1,8i 1999 10th Anniversary (2587/7500) -Mystique-
NA 1,6i 1991 US verze, automat -Mia-
NA 1,6i 1995

http://www.icabrio.cz
Uživatelský avatar
Otatoy
 
Příspěvky: 290
Obrázky: 5
Registrován: 30 lis 2013, 23:05
Bydliště: Praha 9

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod LordJames » 13 kvě 2014, 08:08

Intercooler tam ani nemas kam dat - je to cold side kit.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod Otatoy » 13 kvě 2014, 09:51

Na to jsem přišel taky, právě jsem doufal, že mi k tomu někdo řekne víc.. :D
NB 1,8i 1999 10th Anniversary (2587/7500) -Mystique-
NA 1,6i 1991 US verze, automat -Mia-
NA 1,6i 1995

http://www.icabrio.cz
Uživatelský avatar
Otatoy
 
Příspěvky: 290
Obrázky: 5
Registrován: 30 lis 2013, 23:05
Bydliště: Praha 9

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod AndrewG » 13 kvě 2014, 12:00

čo viac k tomu treba ? neni to nad zvodmi ale na sacej strane takze sa kompresor nezozrieva od zvodov a teda intercooler neni treba...dalsia vyhoda kratsie vedenie kedze je to priamo takze lepsia odozva plynu usetrenie vahy... myslim ze to ma len pozitivne stranky, ak sa nemylim niekto tu mal nb s cold side superchargerom (zda sa mi nieco cervene :D)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod LordJames » 13 kvě 2014, 12:20

Jenze bez IC to neni na poradny tlak a tim padem cold side nedoporucujou pro nejaky okruhy a tak.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod kousmen » 13 kvě 2014, 13:11

Stačí použít lepší vodní chladič místo originálu ni?
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod AndrewG » 13 kvě 2014, 15:00

nerozumiem celkom ako suvisi IC s tlakom ? chapem ze ak je to hotside bez ic tak to motoru moc dobre nepadne ten teply vzduch ale myslim ze ked to je na coldside by ten vzduch peoblem nemal byt ? alebo tam pri vyssom tlaku(otackach) vznika teplo trenim ?
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod LordJames » 13 kvě 2014, 15:09

Pohledejte a uvidite, ja jsem ted v praci, tak se tomu nemuzu venovat, kdyztak az vecer doma. Ve zkratce co si pamatuju - hot side natlaci do motoru vic vzduchu, lepsi kroutak a dalsi veci o tom psali.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod MAXsport » 13 kvě 2014, 15:17

kluci, jednoduchá fyzika, čím studenější vzduch, tím má větší objem, více vzduchu..a dál to znáte :D
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod Ryba » 13 kvě 2014, 15:20

AndrewG píše:alebo tam pri vyssom tlaku(otackach) vznika teplo trenim ?


samozřejmě že se vzduch při kompresi zahřívá...
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron