od radep » 18 zář 2012, 13:50
Předělával jsem si budík na tlak oleje... je to jak píše widar - pohyb ručičky je tlumen hustou vazelínou, která zabraňuje rychlým pohybům. Vrácení ručičky do nulové polohy po vypnutí klíčku způsobuje trvalý magnet. Budík není nic víc než pár cívek, které změnou odporu mění své magnetické pole a tím vychylují ručičku (viz.
http://www.miata.net/garage/opg_mod/index.html). Žádné kondenzátory apod bych neřešil vůbec. Proč to komplikovat? Stejně tím neodstraníte příčinu, pouze narušíte chod ručičky.
Příčinou bude předpokládám vadný plovák v nádrži. Takže bych asi nejdříve rozebral plovák, zkontroloval ho, jeho pohyb a pak až řešil budíky.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)