od MiSm53 » 08 črc 2014, 13:50
Úprava táhla klapky teplého vzduchu má znamenat,že ventil teplé vody do výměníku topení,zcela nedovírá ? To jsem zatím nespozoroval,zkusím to ověřit.Vloni při cestě do Alp,jak byla v létě vlna veder,jsem se dostal za Lincem do zácpy,kdy jsme
2 hodiny stály na poledním slunci,nedalo se vydržet,musel jsem natáhnout střechu a v autě bylo rázem peklo,z vetilace při puštěném větráku šel úplně horký vzduch.Letos jedu znova,tak jsem se na to zaměřil a zkoušel jsem měřit teplotu.Při venkovní teplotě 26st. a hodinu stojícím autě na slunci s běžícím motorem,šel z výdechů a ventilátorem puštěným na max. vzduch teplý
47st.Samozřejmě je možné,že je to dané konstrukcí vozu a jedná se o nutné zlo,na které je třeba si zvyknout.Jenom jsem si chtěl ověřit u ostatních, jestli je to v takových podmínkách normální a zda by třeba nepomohlo jezdit v létě bez spodního plechového krytu,nebo nemám něco špatně na autě já.
Dík,Mi.