Vule v rizeni

Vule v rizeni

Příspěvekod seatik » 12 srp 2012, 00:46

Kluci,kde se dotahuje vule v rizeni volantu? Hledal sem na tyci nejakou matku se sroubem a nemuzu nic najit. Mam tam malinkou vuli a chci to zkusit dotahnout. Moc dekuju.
A jeste dotaz,na co se mam zamerit pri vibracich auta okolo 100-110? Kola srovnana,vyvazena,nove gumy,dotazene srouby na kolech dle doporuceni...ty vibrace jsou i lehce citit kolem 40-50km/h . Auto bylo na stk na hup cuk masine a nikde zadne nebyli
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Vule v rizeni

Příspěvekod Sumisu » 12 srp 2012, 10:41

Já bych to viděl na geometrii, nezkoušel jsi?
E: nebo zkusit převážit ještě jednou jestli to není špatně vyvážené
Sumisu
 
Příspěvky: 6
Registrován: 20 čer 2012, 22:26

Re: Vule v rizeni

Příspěvekod seatik » 12 srp 2012, 12:27

geometrie je delana nove,delalo to i predtim. vule v rizeni je citit ve volantu,pri toceni volantem je cik-cak zvuk
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Vule v rizeni

Příspěvekod bmxdave » 12 srp 2012, 18:12

Tohle přesně mi taky dělá kolem 40-50 a 100, prý je to normální na NAčkách tak nevim ;)
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: Vule v rizeni

Příspěvekod seatik » 18 črc 2014, 12:15

Ma někdo tucha,kde hledat zdroj vibraci při rychlostech kolem 110 km/h...prevazil sem kola,mam presne redukcni krouzky,rovne kotouce,cistou dosedaci plochu,udelal geometrii a porad se mi jich nejde zbavit. Je to malinko,ale porad znat. Rozechveje to mirne cele auto
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Vule v rizeni

Příspěvekod Mike » 18 črc 2014, 12:29

ty vibrace...silentbloky na předku - stejnej důvod vibrací, ale kolem 80kmh mám na E39
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Vule v rizeni

Příspěvekod seatik » 18 črc 2014, 12:47

Na e36 sem to mel podobny ,zadni sikmy silenblok na prednim ramenu. Asi budes mit pravdu,jen sem si to chtěl potvrdit. :) Diky
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Vule v rizeni

Příspěvekod radep » 18 črc 2014, 12:51

110km je taková oblíbena vibrační rychlost na miatě... :-) Říká se, že z 80% za to můžou kola. Já udělal to samé co ty, jiné gumy, vyvážení kol několikrát, geometrie. Testy tlumičů, kontrola podvozku (čepy, silentbloky), nové brzdy... A stejně to byly kola :-)
Zkontroluj jestli nejsou koplé... kdybys už byl zoufalý, tak je vzít do servisu kde rovnají koplé kola a oni ti je změří na úchylkoměru. Běžné vyvážení kol v pneuservisu tomu nepomůže a ničeho si nevšimnou (taková je moje zkušenost)...

Nebo si je doma zvedni na autě a zkontroluj vnitřní stranu, jestli nejsou šišaté... nechat na autě a jenom potočit rukou (+nějaký pevný referenční bod)... Může to být ani ne 1mm vůle a způsobí ti to to, že pneuservisu to normálně perfektně vyváží, ale na cestě v rychlosti ti bude vibrovat auto.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Vule v rizeni

Příspěvekod dopr » 18 črc 2014, 13:04

jo to muze byt spousta veci. Koly, silentbloky pocinaje, kardanem konce.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Vule v rizeni

Příspěvekod Bass.Boi » 19 črc 2014, 06:43

Ja mam to stejny, nekde mezi 100-110 se to rozvibruje, kola jsou prevazeny, geometrie taky udelana, obe jsou dofoukany naprosto stejne, silace cajk.
Rafky netusim, stejne budu brat jiny, tak uvidim co pak.
Pozn.: Nedela me to porad, je to naladovy :mrgreen:
Naposledy upravil Bass.Boi dne 19 črc 2014, 08:48, celkově upraveno 1
...::: NC 2.0 Sport, 118kW/160 HP, LSD, 6speed, Bilstein :::...

..:: Ex ::..
...::: 1.8 NB Miracle, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech :::...
...::: Ex - 1.6 NB 81kW/110 HP' - "Rote Sau" :::...
Uživatelský avatar
Bass.Boi
 
Příspěvky: 829
Obrázky: 5
Registrován: 19 říj 2011, 14:27
Bydliště: Kousek od Brna

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků

cron