Šislé zadní víko jsem zatím neviděl, občas mívá jinou barvu přední nárazník, ale to je tovární "chyba" kdy barva na plastu vypadá jinak než na plechu. Projeď zadek auta, jestli neni třeba po nějakém ťukanci.
Zatuchlý interiér není nic neobvyklého, muže to být způsobeno jen tím, že auto dlouho stojí. Pokud přece do auta zatéká, nejčastěji se drží vlhkost u nohou pod koberečky, pod kobercem vzadu pod střechou tam kde jsou v rozích i odtokové kanálky a občas je vlhko i v kufru. Pokud do auta někdy nateklo, důkladné vyschnutí může být i na několik týdnů, což většina lidí uspěchá.
Pokud je koroze na motorových nosníkách dost rozlezlá, o to víc bych chtěl vidět podvozek a zadní lemy. Je velmi pravděpodobné, že zadní lemy už budou opravované (pokud jsou tedy netknuté a nosníky v motoru dost orezlé, čekal bych to), takže bych se zaměřil na kvalitu provedené opravy, aby to na tebe nezačalo za rok padat znova.
Torsen se dá otestovat bez rozebrání v podstatě pouze tak, že si zkusíš nějaký malý driftík, kolečko nebo se rozject s protočením kol. Pokud se ti budou protáčet obě kola a auto půjde bokem, tak tam torsen je. Zamknutí by mělo proběhnout hladce, bez jakéhokoliv trhnutí nebo bouchnutí, při burnoutu by měly obě kola udělat stejně dlouhé čáry, nebo alespoň obě zapískat. Stav diffu jako takového se dá trochu poznat podle oleje (jsou v něm špony), ale to asi na místě dělat nebudeš. Problém je, že prodejce tě většinou takovéhle psí kusy nenechá s autem dělat, takže zbývá poprosit majitele/prodejce aby ti trochu protočil kola sám, což se ne vždy setká s pochopením..