1.6 NA 66kw vs 85kw

Re: 1.6 NA 66kw vs 85kw

Příspěvekod LordJames » 03 srp 2014, 19:10

to chci :-D
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: 1.6 NA 66kw vs 85kw

Příspěvekod PeterS » 03 srp 2014, 19:13

LordJames píše:to chci :-D

papierový výkon iba :cry: ... inak 66kW NA, 85kW, 81kW NB, žiaden dramatický rozdiel ... a ešte po vykochaní katu stratil motor ťah do 3.500rpm
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: 1.6 NA 66kw vs 85kw

Příspěvekod LordJames » 03 srp 2014, 19:15

A ve vyssich ti to prijde lepsi, nebo stejny jako s katem?
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: 1.6 NA 66kw vs 85kw

Příspěvekod PeterS » 03 srp 2014, 19:23

LordJames píše:A ve vyssich ti to prijde lepsi, nebo stejny jako s katem?

to už si nepamätám mal som s toho najskôr placebo efekt ... ale mne to ide tak divno lebo mám pomalý diff :x v USA ich dodávali s inými diferenciálmi ako v Európe keby tam aspoň dali samosvor ale je tam diff na silu :( ... už som ťahal odťahovku M-B Sprinter s naloženou Fábiou :lol: ... vozil som sa s NA-čkom 85kW a aj 66kW a každé malo iný prejav (ale záleží od tech.stavu) :| nechápem ... 85kW ťahala do 5000 potom bola už taká strohá a 66kW išla stále a tá moja ide lineárne od 3.500 do 7.000 ale neriešim všetky sú približne rovnako na tom :!: či máš 66 alebo 85 alebo 90kW ... máš proste NA a to je výhra ;)
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: 1.6 NA 66kw vs 85kw

Příspěvekod PeterS » 24 srp 2014, 14:03

Páni :lol: mám takú blbú otázka ... včera som si niečo všimol asi po 6 mesiacoch sa mi podarilo Miatu dostať do obmedzovača :oops: ale omylom :lol: . No ale všimol som si že ma začal obmedzovač obmedzovať až pri 7,650 otáčkach a tach.mám do 8t. ot. ... bol som prekvapený lebo som myslel že je to fabricky nastavené dakde na 7,200 alebo 7,000rpm nikdy som to takto ešte nedostal a nerad to až tam točím vždy max 6t. do koľko pustí vás?
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: 1.6 NA 66kw vs 85kw

Příspěvekod AndrewG » 24 srp 2014, 14:22

myslim že 7200 má stock. keď máš volnobeh už po zahriatí, tak ti ukazuje otáčkomer normálne, cca 850ot ?
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: 1.6 NA 66kw vs 85kw

Příspěvekod PeterS » 24 srp 2014, 15:27

hej hej 850 pekne drží ... je možné že B6-ZE (RS) 90kW má vyššie max. otáčky?
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: 1.6 NA 66kw vs 85kw

Příspěvekod AndrewG » 24 srp 2014, 17:46

nemyslím si, kedže túto info som bral od Adama z Revlimiter, aj keď on má myslím 1.8....najlahšie to ale zistíš tak, že si pozrieš do techničáku pri akých otáčkach máš max výkon. ak je to okolo 6500 a nie okolo 7200 tak to bude len nejaká chyba lanka si myslím. najistejšie by si to mal ale samozrejme cez PC že jo :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2285
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: 1.6 NA 66kw vs 85kw

Příspěvekod PeterS » 25 srp 2014, 08:35

lenže výkonová krivka je jedna vec a druhá vec je max. otáčky ... ale hej najistejšie to bude na PC.
1.8 BP má zasa inú jednotku, iný výkon v iných otáčkach ... kašlem na to :lol:
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: 1.6 NA 66kw vs 85kw

Příspěvekod MAXsport » 25 srp 2014, 12:39

7650ot. je už docela dost, každopádně točit můžeš klidně do 7 200ot.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků