Drobnosti ke zvýšení výkonu

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod j3ykobim » 15 kvě 2014, 09:39

Uměl by někdo udělat kopii trubky k&n typhoon na 1.8 když mu zapůjčím orginál?

Obrázek
in progress MX-5 NB 1.8 1998 Twilight Blue Mica , GuruRacing Roll bar, V-Maxx + Rays, replic K&N air intake
j3ykobim
 
Příspěvky: 232
Registrován: 25 dub 2014, 17:08
Bydliště: Břežanské údolí

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod kopac » 12 srp 2014, 23:24

Opět malinko opráším téma...nějak mě hlodá myšlenka zvýšit výkon mé 90hp NA a potrebuju neco na hrani na zimu. Rád bych začal přestavbou na 115hp, mechanicky se liší (co sem vyčet) tupějšíma vačkama (90hp má vačky z automatu) a jinýma pístama (komprese 9:1 pro 90hp vůči 9,4:1 pro 115hp),hlavy jsou podle vseho stejny.elektricky je potom ridici jednotka.

můj plán je sehnat hlavu ze 115hp a snížit jí abych se dostal na kompresi cca 9,5 a vačky nechat přebrousit na neco ostřejšího. elektroniku potom vyřešit přes MS2.

Je to technicky aspon malinko mozny a bude to vubec k necemu,nebo na to mam rychle zapomenout?

Díky za jakékoli info
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod AndrewG » 12 srp 2014, 23:33

lacnejšie by ťa hadam vyšlo buď 116hp 1.6 alebo rovno 1.8 si myslím ...
každopadne napr 1.8 piesty z 2001+ by mali mať kompresiu 10:1, neviem ako to je u 1.6 ale možno podobne, tak keby si to skombinoval ešte aj s tým zbrusenim hlavy by to mohlo byť zaujímavé...
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod kopac » 12 srp 2014, 23:49

to asi bylo,ale nevim jestli by na úuvodni ridici jednotce fungovalo vse co ma,nekdo tu psal ze na ni ani nenastartoval. 1,8 nechci a rozdelavat spodek zatim taky ne. Ostre vacky a MS2 bych urcite vyuzil v pripadnem budoucnu pri foukani.
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod Mike » 15 srp 2014, 09:07

j3ykobim:
To by asi šlo.
půjčovat to asi netřeba. Vezmi troubou změř jí a udělej nějakej od ruky výkres.
síla materiálu, průměr - všude je asi stejnej a jak jsou dlouhý ty jednotlivý části. Úhly jsou evidentně jeden 90, druhej asi něco pod 45. otázka, jestli to měřit nějak přesně a neudělat druhej úhel 45. místo tam je. Filtr bude akorát třeba o 5cm blíž ke svodům....v horizontální rovině jenom
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Drobnosti ke zvýšení výkonu

Příspěvekod j3ykobim » 16 dub 2015, 12:57

kluci máte někdo odlehčený setrvačník? je to velký rozdíl?


PS: trubku už mám, díkys
in progress MX-5 NB 1.8 1998 Twilight Blue Mica , GuruRacing Roll bar, V-Maxx + Rays, replic K&N air intake
j3ykobim
 
Příspěvky: 232
Registrován: 25 dub 2014, 17:08
Bydliště: Břežanské údolí

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků

cron