rad by som zalozil temu ohladne prevodov. myslím, že každý kto s miatou jazdil niekedy trochu sviznejsie di vsimol, ze prevody nie su naskladane uplne najstastnejsie-inymi slovami auto nedokaze tahat v kuse, tak ako by mohlo.
toto mozu pocitovat hlavne ludia s NB kde boli prevody aj 3.9, kým naopak skorsia 1.6 NA mala 4.1 a 4.3... 1.8 uz mali len 4.1 (dufam ze som to dobre napisal aspon trocha)
k comu sa chcem dostat je, ze toto je mozno dovod preco 1.6 a 1.8 idu rovnako. viac menej je to urcite kvoli tomuto si myslim.
na miatu sa daju zohnat viacere prevody, od tych 3.9 pre dialnicnych fanusikov (
) cez 4.1 po 4.3....
potom su tu aftermarket prevody. maruha ponuka od 4.4 po 4.7 mam pocit a potom je tu este 4.87 ? co je prevod uz fakt hlavne na okruh a zavodne pouzitie so seriovym vykonom... mna by zaujimala ale moznost pouzitia prevodu 4.44 z rx8.
tento prevod ma aj pickup b2600 na prednom diferenciale a ten je v miate pouzitelny. otazka teda je, je mozno dostat do velkej skrine Diferencialu 4.44 prevod z rx8 ? alebo podobny prevod z cohokolvek ? maruha ponuka ich prevody za cca 500usd, co je celkom dost proti 150-200 za rx8 prevod. poskladanie prevodou do difu asi 200€ (to asi nejaky mechanik sikovny bude vediet povedat skorej). podľa ludi co tuto upravu spravili je rozdiel v dynamike velky. ja som si vsimol tento problem minuly vikend na babe, kedy auto v otackach nad 5tis v pohode stihal za fiestou st, ale akonahle som tesne pred obmedzovacom preradil do 3ky, usla mi na chvilu... jednoducho mozor sa dostal do otacok kde uz az tak nejde... samozrejme otazky na dialnici stupnu, ale to mna naozaj netrapi... zrychlenie 0-100 tiez mozno nebude dramaticky lepsie nakolko clovek musi radit trojku, 3.9 dif myslim ze 100kmh da aj na 2ke. ale dynamika celkova by mala byt lepsia skratka.
mate s tymto nejake skusenosti ? celkom by ma zaujimalo ci to skusal niekto odtialto alebo sa s tym nikto nezaujmal ? su tu ludia co jazdia aj mx5 cup, tak tam by ta dynamika mohla znamenat dost