od Gabriel » 09 říj 2014, 14:11
Dawe píše:Tak na zimu snad budou stacit... Jsou na nich totiz zimni pneu. Letni pneu jsou na tech origo alu, ktere mas i Ty...
Tu mou MX-5 někdo provozoval v zimě a na nápravnicích a spodku obecně je to poznat, tak přestože Němci prý solí nejvíc v Evropě, lze to myslím považovat za známku slabší antikorozní ochrany na straně Mazdy. Já proto mazdičku přes zimu nechám v garáží a naopak zvažuji, že vše, co půjde demontovat, tak demontuji a nechám opískovat a nakomaxitovat, ať to rez nemá tak jednoduché.
EDIT: Čímž jsem chtěl říct, že na provoz MX-5 v zimě bych neměl srdce. Primární auto, které budu vystavovat soli, bylo sice dražší, ale nemá takový speciální nádech (a taky podle všeho v soli lépe obstává).
Naposledy upravil
Gabriel dne 09 říj 2014, 14:18, celkově upraveno 1
MX-5 NC 2.0 PRHT, NC2 motor, Rotrex C30-94, custom CAI, nerez výfuk od Good-Win-Racing, Bilstein B14, CarboTech brzdy (XP10+XP8), RX-8 + H&R stabíky, IL Motorsport výztuhy, oil cooler, Nissens 68527, FGR 4.1, ECU tuning by Jay (TuningDoneRight).