Pavel260 píše:Vrana, měníš za NC nebo si pořizuješ další ?
Ahoj Pavle,
Odstěhoval jsem se před pár týdny za prací do Berlína a je tu celkem těžké sehnat garáž, takže se mi sem nechce tahat NC a nechávat ho na ulici před barákem. Na víkendy jezdím domu, kde na mě čeká. Nehledám tady žádnou voňavku NA, ale něco za rozumný peníze a o co se nemusím moc bát. Chtěl bych se zkusit povozit v NA, protože jsem v něm nikdy neseděl, a pak možná asi poslat dál, ještě nevím. O NA jsem uvažoval vždy, ale před 3.5 lety jsem dal přednost novějšímu a modernějšímu vozu, protože jsem měl pocit, že nebudu mít čas a náladu řešit poruchy a neduhy starého vozu. Z NC jsem i po najetých 36000km stále tak unešen, že z domu rozhodně nepůjde dokud bude provozu schopné nebo do mojí smrti:-) Nemám žádné nápady ani touhu to auto vylepšovat, přotože se mi asi líbí v takovém stavu, v jakém je teď. To by mohla být také jedna z možností. Uvidím, třeba dostanu nějaký nápad právě u NA....
Mike píše:Bych dodal, že orezlé kotouče nemusí poukazovat na to, že se nejelo. Mě se kotouče na miatě zbarvili v noci ze včerejška na dnešek Nejelo se s ní cca 14h.
A na svém NA jsem měl vyšisovanou jak kapotu, tak víko kufru. Blatníky dokonale červený.
Ano, kotouče chytnou zrzavou barvu třeba i přes noc po dešti, to je pravda. Tohle byla taková ta hrubá rez, ale to je asi detail. Hlavně podle lístku výměny oleje a řemenu a podle aktuálního stavu tachometru auto ujelo sotva necelých tisíc km za 3 roky. Kdo ví, kde je pravda?...
Takže jsi měl vyšisovaný origo lak? Na tom víku úplně prosvítala bílá /asi základová/ barva z jinak nádherného zeleného laku na celém zbytku auta.
Souhlasím, že poznat stav torsenu asi není v mých schopnostech;-) Jinak předpokládám, že 1.8čky spíš bývají vybavené torsenem. Je tomu tak?
Mimochodem, tohle auto mělo kožené/koženkové sedačky. Jak to je s originální výbavou NA? Jak poznám originální interier od renovovaného?