Spojka???

Re: Spojka???

Příspěvekod MXfanda » 02 dub 2015, 13:04

skhaluz: Jestli se chceš dál Plháka zastávat, protože je to tvůj kamarád, je to tvoje věc. Ale myslím si, že si tím tady škodíš. To co si napsal v prvním příspěvku není z tvé hlavy, ale to, co ti namluvil Plhák. Jsem si 100% jistý, že to máš od něho, protože ty si hned zmínil tu hlavu, o které věděl jen on. Samozřejmě že ti řekl že sem si to udělal já tím, že sem měl značku v tlamě a že sem jezdil jako prase. To by si ty nikdy nenapsal, ikdyž se osobně neznáme. Ta hlava byla skoro K.O. hned od začátku kdy jsem od něho majdu koupil, protože těsnění chvíli vydrží a s tím samozřejmě počítal.

S tou spojkou se ale přepočítal, protože netušil, že se bude auto celý renovovat. Ono se na to přišlo náhadou a vlastně jen díky těm zarezlým šroubům na kardanu ;) Protože se mechanik od Oršule, kterému nemám důvod nevěřit, podivoval nad tím, proč jsou šrouby tak zarezlý a že tedy jak měnili spojku??? Pokud by ty šrouby šly normálně povolit, tak se vůbec do spojky nelezlo, protože jsem samozřejmě celou dobu žil v domění, že je tam nová F1 !!!

A jedna otázka na tebe závěrem: opravdu si myslíš, že by výrobce prodal lamelu s takto prasácky zanýtovanejma nýtama ? Děkuji za odpověď.
Přílohy
lamela.jpg
Uživatelský avatar
MXfanda
 
Příspěvky: 790
Obrázky: 64
Registrován: 03 srp 2012, 12:18
Bydliště: Telč, Dačice

Re: Spojka???

Příspěvekod cavan » 02 dub 2015, 16:01

a pre toto si robim sam vsetko co viem.. :D chlapi nehadajte sa tu. :) musime si pomahat..
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Spojka???

Příspěvekod Banji » 02 dub 2015, 16:13

A čo neviem, to sa naučím. 8-)
enášestcéé
Uživatelský avatar
Banji
 
Příspěvky: 246
Registrován: 21 zář 2014, 20:52
Bydliště: Hen tam nekde na Hané

Re: Spojka???

Příspěvekod skhaluz » 02 dub 2015, 19:18

Hoj, tak poporade.
Spojka: mechanika poznam a podla vsetkeho opojil kardan vzadu a preto v predu neboli hnute sroby. Spojka bola urcite menena lebo to vidim na pritlacaku ze nieje opotrebovany a ako som uz spominal tak ta F1 spojka je suvix sam som ju montoval na druhy den mi to prisli reklamovat ze zle zabera a vydava divne zvuky, ked som ju demontoval vyzerala uplne ako ta tvoja tiez som ho hned zdrzkoval ze co robil a on ze nic normalne sa vozil a par krat sa rychlejsie rozbehol. Aj ked nerad tak som mu to vyreklamoval a on ze uz taku nechce ze si radsej priplati tak som mu dal LUK a dodnes jazdi spokojne. Preto som ta nazval ze jazdis ako prasa lebo som este nevedel co za typ spojky ti tam davali keby si to napisal hned tak by som ti hned napisal ze je to spojkou ! Skratka ja som ju uz osobne montoval a vyzerala tak isto a po 100km.

Hlava: Ano z radkom som rozpraval, je to obchodny partner a kamarad nemam snim ziadne problemy. Spominal mi ze si mu ohladom tej hlavy volal atd., samozrejme som si preveroval ci je to pravda a videl som aj v tvojom prispevku na fotke ze mas szp uplne v tlame auta tak som si to potvrdil a styl jazdy neviem mas pravdu ale ked bola spz pravda tak som sa domnieval ze je aj to pravda. Neviem v akom stave bolo vozidlo pred predajom a mozno trosku ani radek nakolko sa nanej skoro vôbec nevozil bolo to vozidlo na prenájom. No sam viem ze ked som dal v lete SPZ do cumaku tak som to rychlo prehrial.

Zastat si radka mozem nakolko ked povedal ze je ta spojka menena tak bola, nema dovod si vymyslat a tym ako som spominal tam je viac faktorov ktore ta miatli a ja som ti ich vyvratil tak skus popremyslat. S tou spojkou mam osobne skusenosti a uz by som ju nikdy nikomu nemontoval ! sam som s tym mal velke problemy a ja som ju montoval do NB 1,6ky. Na obrazku mas zvyraznene packy pritlacaku a su tak velke ako u novej spojky na obrazku vedla, to by ta mohlo presvedcit ked mi neveris ze je fakt nová. Na ďalšom obrázku máš starý pritlacak spomínané packy bývajú na konci tenšie, obodraté.

To žeby som si tu mal škodiť, nech si každý spraví sám názor. Ja tu len píšem osobne skúsenosti a fakty, nie dáke preklady z US a iných fór.

S mojimi informáciami nalož ako uznáš za vhodné ja som sa iba vyjadril. Prajem úspešné dokončenie renovácie a nech ti mazdička robí radosť.

Maj sa.
Přílohy
pritlacak.jpg
stary_novy_priitlacak.jpg
Mazda MX-5 NB/FL1,8 race car
Mazda MX-5 NA weekend
http://www.mx5servis.sk
Uživatelský avatar
skhaluz
 
Příspěvky: 288
Obrázky: 6
Registrován: 12 dub 2012, 11:46

Re: Spojka???

Příspěvekod MXfanda » 02 dub 2015, 20:19

sorry ale ikdyby to mel rozdelany, tak ja tomu stale neverim, ze tam daval novy dily a neveri tomu ani mechanik, co to rozdelaval. Pritlacak obrousenej flexou, hrana taky zbrousena, na nejakou starou lamelu hnusne nanytovany oblozeni za 2kǐla, lozisko ma taky hodne za sebou, proste klasicky vyjeb - nauctuji se novy dily a daji stary. O dalsim uz jsem psal.

Ja si o tom myslim svoje a Plhakovi alias Garaz SGTR doporucuji vsem mym znamym se vyhnout velkym obloukem!
Uživatelský avatar
MXfanda
 
Příspěvky: 790
Obrázky: 64
Registrován: 03 srp 2012, 12:18
Bydliště: Telč, Dačice

Re: Spojka???

Příspěvekod LordJames » 02 dub 2015, 22:28

Jenom dotaz ohledne toho kardanu? Nejde o 1.8 NAčko, tudíž velkej diff a tzn. stejnej kardan jako mám já - žádný šrouby vepředu? Nevím jak to mají teda první NAčka, ale o tom tu není řeč.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Spojka???

Příspěvekod Banji » 03 dub 2015, 01:33

První Načka to mají tak, že mají kříž, tudíž šrouby, akorát vzadu.. vpředu je kardan jen vsunutej do tisícíhranu v převodovce... ;)
enášestcéé
Uživatelský avatar
Banji
 
Příspěvky: 246
Registrován: 21 zář 2014, 20:52
Bydliště: Hen tam nekde na Hané

Re: Spojka???

Příspěvekod Spider » 03 dub 2015, 08:01

Banji píše:První Načka to mají tak, že mají kříž, tudíž šrouby, akorát vzadu.. vpředu je kardan jen vsunutej do tisícíhranu v převodovce... ;)

Tak je to u vsetkych az po NBFL, alebo mam starsie NA :P
Spider
 
Příspěvky: 286
Obrázky: 40
Registrován: 01 srp 2014, 16:46
Bydliště: Nitra

Re: Spojka???

Příspěvekod LordJames » 03 dub 2015, 09:10

Já si to myslel, jen jsem s tím zkušenosti neměl. Proto se teda ptám - jak byl kardan sundaný jen vzadu a s jakýma šroubama vepředu nebylo hnuto?
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Spojka???

Příspěvekod Spider » 03 dub 2015, 11:18

jedine sroby v predu su tie dlhe, co drzia prevodovku o ten nosnik, co ju spaja s diffom. Ale to, ci bola prevodovka dole sa da zistit aj z kabiny. Lebo ked sa dava dole prevodovka treba vybrat stredovy tunel (2 samorezky na boku vpredu), odmontovat manzety paky a paku vybrat von. na vsetkych sroboch je vidno, ci s nimi bolo hybane, alebo nie (minimalne tym, ze ako lahko idu odmontovat, lebo ked su tam tych niekolko tisic km, co sa s nimi nehybe, tak tam trochu "zakysnu"). Inak k tej lamele. Tie nity naozaj vypadaju ako keby niekto len prehodil oblozenie, ale potom sa naskyta otazka ako sa k lamele dostal, ked nebol dole kardan? Ved aj ked sa vybera motor (co sa vecsinou u miaty vybera aj s prevodovkou) treba odmontovat sroby na kardane. Akoze da sa aj samotny motor, ale to je pre cloveka, co ma s miatami skusenosti amaterska chyba (ja som to tak robil, ked som prvy krat vyberal motor, potom mi trklo, ze aj s pevodovkou je to ovela jednoduhsia robota). Dalej mi nejde do hlavy ako moze vzniknut to zbrusenie hran pritlacneho taniera. A keby to niekto robi schvalne, tak naco je to dobre? Oble hrany pruznych lamiel taniera tiez nie su argument, lebo niektore typy maju oble tie hrany a niektore ostre, uz od vyroby. Novy tanier sa da zistit na pedali, kedy napriklad LUK tanier je maksi ako origos exedy.
Spider
 
Příspěvky: 286
Obrázky: 40
Registrován: 01 srp 2014, 16:46
Bydliště: Nitra

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků

cron