od mojžo » 07 čer 2015, 17:10
Páni, potrebujem sa poradiť.
Chcem aktivovať VICS na swap motore 1.8L rok 2000, pôvodne bol v aute 1.6L rok 2000, riadiaca jednotka zostáva.
Našiel som na saní konektor na nejakej podtlakovej banke, ktorá zjavne aktivuje tie klapky v saní.
Pokiaľ som dobre pochopil, VICS má byť aktivované (teda v inej polohe ako pokojovej keď je auto vypnuté) od voľnobehu po 5250 otáčok, vyššie otáčky to má byť deaktivovaný, čiže pokojový stav. To isté ako keď je motor vypnutý.
Čiže ak to chápem dobre, do toho konektora na 2 kábliky čo je na tej podtlakovej banke, má ísť 12V ak sú otáčky pod 5250.
Našiel som pinout diagnostickej zásuvky, sú tam
:
B+ - 12 voltov na živenie RPM switch
-IG - signál do otáčkomera, v tomto prípade signál pre RPM switch na zmeranie otáčok.
Ako to máte zapojené a aký RPM switch používate?
Napadlo ma, že by to mohlo byť zapojené tak, že ten konektor na saní by mohol mať stále privedené 12 voltov a RPM switch by to iba uzemňoval v nízkych otáčkach, pri vyšších by zem zmizla a VICS by sa vypol.
Ako to máte urobené? Ďakujem pekne za diskusiu.