od Andre_fux » 21 srp 2015, 09:10
No a jsme u toho.. Za vyvaření (výměnu) nosníku máš cca 6k + cena za origo nosníky (cca 5k za oba), vytáhnout a dát zpět motor to jsi hned +10k, pak nějakou tu kačku bude stát nástřik a ošetření.A když máš venku motor a nápravy, tak uděláš pískování a ošetření náprav +4k, repasi brzd, přetěsnění motoru, dáš novou spojku a už to jede a tisíce hned naskakují. Ale výsledkem je auto ve stavu nového a když je to kvalitně udělané, tak do auta po dobu Xlet (5 a více) jen leješ benzín a olej. Dle mě je vyvaření auta věc na které se nevyplatí šetřit! A osobně je lepší koupit auto za 50-60k s +- dobrýmo motorem a nechat jej vyvařit než koupit něco co se tváří dobře za 140k+, ale beztak za 2 roky bude v edici "rozkvetlá louka". Všichni moc dobře víme jak to chodí při prodeji aut.
Jasně, dá se narazit na auto co nikdy v zimě nejezdilo a je v opravdu dobré kondici, ale za to si nechají němci většinou lidi hoodně zaplatit. Týká se to hlavně NBček. NAčka na korozi nosníků vůbec netrpěly
P.S.: Letos to bude 3roky po renovaci.
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II
NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica
„Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - BaťaOrganizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo