Geometrie

Re: Geometrie

Příspěvekod LordJames » 04 říj 2015, 11:34

Taky bych je bral, protoze na predku mi taky max odklony nestaci.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Geometrie

Příspěvekod vhml » 04 říj 2015, 11:51

V případě zájmu bych asi dokázal zajistit výrobu. Spolupracuju s klukama z http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... cing-team/

Materiál na předek vyjde na cca 1000Kč. Za obrábění jestli taky nějakou tisícovku? Nedokážu zatím říct, to bychom viděli s přesným nakreslení co to bude obnášet.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Geometrie

Příspěvekod AndrewG » 04 říj 2015, 12:11

ta cena mi pride trochu odveci, ale ja uz mam zaistenu vyrobu....(aj keď ak to chce niekto ako biznis tak ta cena je asi ok)
dava sa to potom do hornych ramien, kedže tam pôsobia menšie sily snažiace sa silentblok otočiť...tak či tak je treba silentblok zaistiť v ramene proti otočeniu malou skrutkou alebo maznicou, a pod...

inak vyrába to aj whiteline, tak skúste napísať jagymu či by ich nevedel zohnať, kedže vie od whitelinu veci...
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... -1322.html

a mimochodom asi lepši material ako polyuretan by bol delrin na toto použitie...je dokonca aj lacnejší, material na 5sád by vyšiel 50libier, tj 10libier sada...
http://www.directplastics.co.uk/delrin-rod
Naposledy upravil AndrewG dne 14 lis 2015, 17:40, celkově upraveno 1
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Geometrie

Příspěvekod vhml » 04 říj 2015, 12:48

Cenu fakt nedokážu odhadnout, ukážu to klukům. Odhadoval jsem to i za spodní silenbloky. Určtět bych je chtěl dát všechny a i spodní zadní excentrický kvůli většímu záklonu. Díky za výkres.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Geometrie

Příspěvekod cavan » 14 říj 2015, 08:43

andrej asi ta poslem za antalom aby ti prekontroloval ten vykres! :D zakladne chyby.. (sorry za OT, profesionalna deformacia.. :D)
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Geometrie

Příspěvekod Veet » 26 lis 2015, 20:58

Tak včera jsem ladil sbíhavost přední nápravy doma v garáži stylem pokus, omyl :D Tak uvidím, co na to přední pneu :)
Veet
 
Příspěvky: 371
Registrován: 12 zář 2014, 09:48

Re: Geometrie

Příspěvekod MiataTurbo » 14 led 2016, 15:49

Tak jsem se taky rozhodl udělat na jaře geometrii :D Ale dost s předstihem si zjišťujmu tak akorát hodnoty :D Mám NA 1.6 sníženej podvozek a výkon cca 180 koní, na jaře budu lítat na 205/45 16.. Chtěl bych nějaký živý nastavení, na internetu jsem všechno přečetl a nejsem z toho moudrej :D Díky moc za odpovědi :D
Miata 1992 1.6 turbo-fun
GReddy original turbo kit

Mini Cooper S R56 235whp
Uživatelský avatar
MiataTurbo
 
Příspěvky: 90
Registrován: 31 bře 2014, 16:41

Re: Geometrie

Příspěvekod PavelS » 14 led 2016, 17:48

A z čeho nejsi moudrej?
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Geometrie

Příspěvekod MiataTurbo » 15 led 2016, 20:36

Rozsáhlé možnosti :D A třeba někdo, kdo jezdí na těchto rozměrech a podělí se o hodnoty? Děkuji :D
Miata 1992 1.6 turbo-fun
GReddy original turbo kit

Mini Cooper S R56 235whp
Uživatelský avatar
MiataTurbo
 
Příspěvky: 90
Registrován: 31 bře 2014, 16:41

Re: Geometrie

Příspěvekod PavelS » 16 led 2016, 23:59

Mrkni na Goodwin racing - Brian tam má různý hodnoty podle užití.
Když máš miatu a ještě takhle výkonnou, tak je škoda si nenastudovat co která hodnota znamená a co ovlivňuje.
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Kola, pneu a geometrie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků