Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod dopr » 05 lis 2015, 13:02

Ja jsem te pochopil dobre, neboj. Pokud chodi tlumic do dorazu tak za me proste nefunguje. Samozrejme, ze to neni ciste chyba pruzin ale kombinace pruzin a tlumicu. Jiste, pokud upravis dorazy a dalsi veci, tak to muze zacit fungovat, ale v teto chvili to z meho pohledu funkcni jednoduse neni, stejne jako neni funkcni kombinace OEM Bilsetin a HR pruzin na mem NC. Aby byl funkcni, tak by musel fungovat v celem pasmu vyuziti.
Otazka pak je, jestli nekomu stoji zlepsovat neoptimalni reseni, nebo radeji pouzit neco, co je funkcni uz od zakladu ;) Proto treba ja poslu HR pruziny do haje, protoze maji prilis vysoky spring rate, at uz na DAILY pouziti s OEM Bilsteiny, nebo napr. B8.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod jagy » 06 lis 2015, 01:04

Je to jak rika dopr. Mam stejnou zkusenost. Pokud to chce nekdo hodit na zem nebo jezdi po opravdu pekne ceste, tak pro me za me... ale ja bych to na aute nechtel. :) Eibach je mekci a neni tolik snizeny a funguje mnohem lip.

PS: V priprave mam uz vlastni coilover, ktery jako zaklad pouziva Bilstein B6/B8. K dispozici budou nekdy po novem roce.
Přílohy
coilover_prototyp1.jpg
http://www.jedetoshop.cz - HEL, Bilstein, Hawk, DBA, Whiteline, H&R, Eibach, Bilstein, K&N, Strongflex, Xtreme Clutch, Exedy, KW, Cusco, Kaaz, mFactory, Cobra Sport, King Racing, Energy Suspension, ACL a další!
jagy
 
Příspěvky: 92
Registrován: 11 lis 2014, 19:19

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod Jonage » 30 lis 2015, 11:10

To mě zajímá... Budu sledovat až bude k mání :-)

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk
MX-5 NBFL 2002 Phoenix 1.8l
Jonage
 
Příspěvky: 32
Registrován: 27 bře 2015, 22:18

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod Winie » 30 lis 2015, 13:07

jagy píše:Je to jak rika dopr. Mam stejnou zkusenost. Pokud to chce nekdo hodit na zem nebo jezdi po opravdu pekne ceste, tak pro me za me... ale ja bych to na aute nechtel. :) Eibach je mekci a neni tolik snizeny a funguje mnohem lip.

PS: V priprave mam uz vlastni coilover, ktery jako zaklad pouziva Bilstein B6/B8. K dispozici budou nekdy po novem roce.


Ty jo zajímavý :-O cos použil jako základ? zkrácenou B8?
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod Spider » 30 lis 2015, 13:33

Celkom dobry napad, spravit prakticky hocijaky tlmic vyskovo nastavitelny, Budes tam davat aj nejaku kontru, alebo tam das cervika?
Inak trochu offtopic otazka, ale uz by som chcel mat jasno. Ake znizene pruziny su vhodne pre moje sportivkove bilsteiny, kedze to nie su ani B6, ani B8?
Spider
 
Příspěvky: 286
Obrázky: 40
Registrován: 01 srp 2014, 16:46
Bydliště: Nitra

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod Venca. » 27 pro 2015, 19:17

Využiju tohle téma, dal jsem na auto pružiny eibach co jsem dostal k autu v kombinaci se sériovými tlumiči. Předek je cca 2,5 cm níž než zadek. Je to normální?

Chtěl bych se dostat vepředu cca o 1 cm níž než vzadu, jak to nejlépe udělat? Napadlo mě dát podložku(hliník nebo silon) mezi karoserii a tlumič a navařit na horní uložení tlumiče delší stefty... Nebo poradí někdo něco lepšího???

Obrázek

Obrázek
Venca.
 
Příspěvky: 72
Obrázky: 15
Registrován: 16 srp 2015, 18:40
Bydliště: Plzeň

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod vhml » 27 pro 2015, 19:27

Podlozku dej mezi pružinu a misku ať to zbytečné nechodí na dorazy
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod Jonage » 04 led 2016, 17:13

Na ebay jsem narazil na tyto coilovery:
Obrázek
http://www.ebay.co.uk/itm/Full-COILOVER-ADJUSTABLE-SUSPENSION-KIT-for-MAZDA-MX5-NA-NB-MK2-/281899594649?hash=item41a2867399:g:rboAAOSwPcVV28Ru
Cena je dost nízká, výrobce MaXpeedingrods, zkoušel jsem hledat nějaké recenze a nic. Tak nevím, jestli má cenu se tím zabývat? Nenarazil jste na ně už někdo?
MX-5 NBFL 2002 Phoenix 1.8l
Jonage
 
Příspěvky: 32
Registrován: 27 bře 2015, 22:18

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod AndrewG » 04 led 2016, 17:27

odpoveď znie NIE.
ak chceš auto len nastaviť výškovo a na komforte a jazdnych vlastnostiach ti nezaleži tak kup si TA technix alebo podobny nezmysel.
ak chceš niečo čo funguje tak, TEIN, MeisterR, BC racing, HSD, a niekde ďalej Vmaxx.
ďalšia dobrá varianta je zohnať bilstein podvozok a spraviť ho na coilovery. navodov najdeš kopu
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod PavelS » 02 úno 2016, 03:41

vhml píše:Pokud pružinu uřizneš, tak její tuhost zvýšíš...

Tohle je strašně zajímavá informace - mohl bys to nějak rozvést? :-D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků