od cavan » 15 pro 2015, 11:55
mas to napisane v tej mojej odpovedi. je pevnejsi ked su vzpery priblizne v 1/3 dlzky hlavneho obluku (tak ako to ma m8rinek) nez ked to je v strede ako to teraz napriklad riesia chalani v GB.. samozrejme nechcem tym povedat ze by to bola zla varianta, to vobec, ale chalan hovoril ze to bolo staticky preurcene, a vychadzali mu tam vysoke napatia prave v tom bode. ja som si namodeloval vlastny ram a dal som mu to prepocitat.. takze tu je to:
- ram.png (10.28 KiB) Zobrazeno 9092 krát
edit:
tak tu su dalsie dve verzie.. musel mi to nanovo exportovat..
toto je v podstate to co robia chalani teraz v GB. najvacsie napatia su prave v bode kde sa spajaju tie sikme vystuhy
- ram1.png (11.14 KiB) Zobrazeno 8984 krát
a tu je verzia kedy sa tie vystuhy uplne osovo stretnu. tato vychadza este o nejakych par MPa lepsie.
zatazenie vo vsetkych 3 pripadoch 5ton. ako mi povedal ten moj kamos. je to predimenzovane a
vsetky 3 verzie by mali bez vacsich problemov vydrzat, samozrejme podla zvoleneho materialu. takze ziadnu paniku!
david mi dufam odpusti toto OT
Naposledy upravil
cavan dne 17 pro 2015, 10:06, celkově upraveno 1
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG
vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)
www.aliiscolores.com