Veet píše:O vyndání katalyzátoru jsi nepřemýšlel? To by na zvuku taky mohlo něco přidat.
Mě to láká, ale 1.6 NBFL má katalyzátor nešťastně v druhé části svodů a nechce se mi do toho řezat.
Já mám na své 1.6 NBFL kat vyndaný. Původní plán byl vyříznout kat a dát tam trubku na svorky, aby se to dalo přehodit zpět, v případě potřeby. Bohužel je tam tak málo místa, že se nakonec musela trubka navařit. Druhá lambda přišla namontovat do adaptéru se clonou.
Výrazná zvuková změna nastala pouze okolo 2.9-3k otáček, takový dost ostrý zvuk, uvnitř tolik slyšet není, spíš člověk musí stát přímo za autem. Osobně jsem spokojen.
Subjektivně se taky o něco vejš (~200) posunul průběh otáčkama, ale nic významného.
Ohledně kontrolky vrtulníčku, rozsvítila se celkem třikrát, poprvé asi po 1000km po de-katu, smazáno a po pár stech km zase. Nejsem si úplně jistý, která lambda to vyhazovala, podle popisu (účinnost kat. systému) ta druhá, podle označení ta první. Co jsem vyměnil svíčky (2k km zpátky), tak už se znovu nerozsvítila.
Taky jsem přemýšlel nad úpravou koncáku, aspoň dokud nepořídím nějaký lepší. Jen mám trochu strach co to udělá, abych se s tim pak nemusel stydět vyjet na silnici.