od moah » 12 úno 2016, 19:02
Psal jsem si ohledně motoru s uživatelem vincent.miata , v chatu mi poslal celkem zajímavé informace o rozdílech, myslím, že jejich zkopírování sem bude užitečné
Každopádně na kolik rámcově přijde oprava poškozeného motoru? ať vím na co se případně připravit :/
Citace:
"Já osobně jsem si motor koupil jako náhradu do svého NBFL, nevěděl jsem o drobných rozdílech, jako je jiná řemenice (i výstupní průměr klikové hřídele, takže není možné jednoduše namontovat řemenici z NBFL - jedině nějaký mezikus). "Díra" po CAS ve ventilovém víku/hlavě se řeší záslepkou, kterou má motor NB/NBFL , ventilové víko s dírou pro snímač vačkové hřídele z NBFL sedí ... Motor NA má na ventilech hydroštely oproti NB/NBFL - tedy motor je sám o sobě tišší (i když má NBFL absolutně přesně seřízené ventily, tak NA motor je tišší - tohle jde poznat jen s otevřenou kapotou a uchem skoro na motoru). O dalších rozdílech, zásadních pro montáž do NBFL nevím ... Pokud se motor neprodá za cenu co chci, tak si ho nechám, je ideální pro přestavbu na přeplňování turbem (výstup tlakového oleje pro turbo zaslepený šroubem, nižší komprese atd ...) , jinak jsem si ho koupil kvůli nízkému nájezdu , například vačky jsou jako nové . Nesrovnatelně lepší stav než moje NBFL s najetýma 130tis km a serviskou. Myslím, že ti lidi tady na foru řeknou "tento motor do NB nesedí, je úplně jiný". Pokud nevíš co přesně děláš, tak bych ti ten motor nedoporučoval, ať pak nejsi zbytečně naštvaný."