Silentbloky

Re: Silentbloky

Příspěvekod Tommy014 » 16 úno 2016, 15:39

Jj to verim:), na ty z ilu jsem obecne slysel jen chvalu co do stability tak i do komfortu :)..me spis zajimaj ty polyurethanovy....ciste z teorie protoze sam za sebe sem asi rozhodnutej :-D
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: Silentbloky

Příspěvekod Andre_fux » 16 úno 2016, 15:50

cena poměr/výkon má ILko hoodně dobrý narozdíl od těch PUrů. ILko 355,81EUR (cca 9700 CZK bez slevy) vz. 4800 CZK za PUr z UK (viewtopic.php?f=58&t=1992&hilit=PU+sil%C3%A1%C4%8De).
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II
NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica
„Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa
Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Uživatelský avatar
Andre_fux
 
Příspěvky: 2118
Obrázky: 1
Registrován: 28 čer 2011, 19:10
Bydliště: 1% Jihomoravský kraj, 99% Středočeský kraj :(

Re: Silentbloky

Příspěvekod Tommy014 » 16 úno 2016, 15:53

Andre_fux píše:cena poměr/výkon má ILko hoodně dobrý narozdíl od těch PUrů. ILko 355,81EUR (cca 9700 CZK bez slevy) vz. 4800 CZK za PUr z UK (viewtopic.php?f=58&t=1992&hilit=PU+sil%C3%A1%C4%8De).


Hodne dobrý v čem? To jsou ty PUry tak nekvalitni nebo tolik nevydrzi?:-D...teda pokud to dobre chapu :)
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: Silentbloky

Příspěvekod Andre_fux » 16 úno 2016, 17:49

tak u toho ILka je kvalita srovnatelná s originálem. Na autě mám najeto aktuálně cca 40 000km od výměny siláčů a podvozek je stále jako nový. Dopr, na tom najel ještě o něco více jak já. Navíc jeho auto ma BassBoi, kde ty km nestále přibívají.

Nevím kolik mají kluci najeto na PUrech, to musí říci oni. Kvalita také nebyla moc valná (viewtopic.php?f=19&t=1347&start=70)

Kvalitnější stojí skoro to co ty gumové od ILka, některé i více.

Nevím na kolik si ty ceníš klid a nestarání se o silentbloky, ale mě by to osobně sralo před sezónou je mazat (otázkou je jak často se musí mazat, aby byl klid). Stát sada 2000 - 3000czk tak asi není co řešit.

EDIT: Ještě pak teda rozhoduje primární účel použítí auta. :)
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II
NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica
„Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa
Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Uživatelský avatar
Andre_fux
 
Příspěvky: 2118
Obrázky: 1
Registrován: 28 čer 2011, 19:10
Bydliště: 1% Jihomoravský kraj, 99% Středočeský kraj :(

Re: Silentbloky

Příspěvekod Tommy014 » 16 úno 2016, 17:56

Ja jsem rozhodlej pro ty z ILka protoze na ne je slyset jen sama chvala:), jen sem to tu parkrat zaznamenal tak me zajimalo vo co go :D , navic nebudu urcite posledni co to resi protoze si myslim ze takovou peci jako maj auta tady na foru asi jen tak nejaky nemaj 8-) 8-)
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: Silentbloky

Příspěvekod Efko » 17 úno 2016, 15:41

Taky shánim a nemohu se rozhodnout, jakékoli další postřehy k tématu uvítám.
NBfl 2003 1.6, MaisterR Zeta CRD, IL bushings, G5-like rám
Uživatelský avatar
Efko
 
Příspěvky: 62
Registrován: 15 úno 2015, 22:16
Bydliště: Praha

Re: Silentbloky

Příspěvekod Tommy014 » 17 úno 2016, 16:08

Hele za me ti muzu rict duvod meho rozhodnuti pro IL, podle toho co jsem se docetl jsou dobre aplikovatelné, tuzsí nez standard ale stale zachovavaji urcity komfort, nemeli by vrzat a byt narocne na udrzbu. PU jsou pak tvrdsi treba na zavodnejsi pouziti a je potreba je jednou za cas promazat aby nepovrzavali. Na druhou stranu by snad meli vydrzet dele nez gumove.

takze pro me jsou dobrej kompromis výkon x komfort na normální jezdeni a obcasny okruh ty od IL.

Doplnte me, opravte me:-D
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: Silentbloky

Příspěvekod dopr » 17 úno 2016, 16:32

Je to tak. Vrzat jednoduse nemuzou, protoze jsou z gumy, ne tvrdeho PURu. Co se tyce zivotnosti, tak pokud vydrzi na aute tak dlouho jako originaly, tak to auto stejne preziji ;)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Silentbloky

Příspěvekod AndrewG » 17 úno 2016, 17:36

mam dojem, že problém pri polyuretanoch je hlavne v ľudoch a v tom, že nerozumejú ako fungujú... mnoho ludí tu, napr. maže aj vonkajšiu stranu silentbloku a to je chyba, mal by sa práve poistiť - krátkou skrutkou maznicou alebo nejakou prekážkou aby sa zabránilo jeho točeniu v ramene... myslím si že 90% vrzavých zvukov ide z tohoto spojenia a nie zo spojenia silentblok - insert ... ale samozrejme si to len tak nahováram a dúfam že mi to nezačne vrzať...každopádne, rozobrať ramená a vytlačiť tie inserty von neni nič náročné, no keď to vieš mať bez údržby, prečo nie ;)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Silentbloky

Příspěvekod spooon » 17 úno 2016, 18:15

brácha jezdí asi 3 roky na daily PUR shore 80, občas si na jaře vrznou, ale jinak je klid. A ani mi nepřijdou nějak nepohodlný. Sám chci na MX5 co nejtvrdší, co seženu (ideálně grafitový) a ještě dodělám maznice a není důvod, proč by to mělo vrzat.
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron