Tak trošku oživím vlákno. Hlavná dovolenka tejto sezóny za nami.
Išli sme v dátume od 17.6. do 26.6.
Išli tieto moje dve kočky:
čierna kočka NBfl viewtopic.php?f=19&t=4011
a USA Miata viewtopic.php?f=19&t=2333&start=180
Išlo sa:
Bratislava -> Dovje (ubytko)
Nockelstrasse, Vršič, Mangart, Wurzenpass, Nasfeld, Montasio, Monte Lussari, jazerá, vodopády, Kranjská klobásica
,... atď. proste každoročná klasika
Kranjská Gora -> Rimmini -> Bled
návšteva San Marína, ubytovať sa v hotely, kúpačka sa v mori,...
Rimmini-> Toskánsko
prechod cez hory do srdca Toskánska do Chianti ubytko na pár dni na agrofarme poblíž Casole d'Elsa odtialto výlety do okolia (Voltera, Pisa, San Giminano, Monteriggioni, Chianti,...) a samozrejme kúpanie sa v mori
Toskánsko-> Bormio (Ponte di Legno - hotel)
cesta naspäť do Álp okolo Lago di Garda do Bormia kde pár dni strávených jazdením po rôznych vysokohorských prechodov (stellvio, Gavia, Timesjoch,....)
Bormio-> Brno ... dlhá cesta z dovolenky domov
Spolu sme spravili
3650km.
Išli sme dve autá ja priatelka a moji rodičia ktorý to dostali ako darček. Boli sme na gastroturiske a autoturistike, nasávať atmosféru oddýchnuť si, okúpať sa, pokochať sa horami, zrelaxovať,... zabaviť sa za volantom najzabavnejšieho auta na svete.
Počasie sme mali fajn na horách snehu ešte hodne
na Stellviu sa ešte lyžuje. Pri ceste okolo Benátok nás chytila strašná búrka na cca 15km padali krúpy velkosti 2cm!
ostali sme stáť s motorkármi pod mostom naštastie sa nič autám nestalo. Pri mori sme mali cca 32-35°C krásne slnečno
. Potom sme chytili ešte jednu búrku po ceste zo Stelvia kde opet padali krúpy
tento krát o hodne menšie.
Spotrebovo sme sa pohybovali:
Miata 1.6 upravená min. 6,1L/100km a max 8,3L/100km
NBfl 1.8 stock min. 6,5L/100km a max 8,9L/100km
pri každom tankovaní sme to porovnávali lebo sme vždy išli ten istý úsek a mali rovnaké km a s tým ,že na Miate som jazdil docela ostro v otáčkach tak mala v priemere o 0,5L/100km menšiu spotrebu voči NB-čku.
Musím moooooc vychváliť Nockalmstrasse ktorá je najkrajšia cesta poblíž SR a ČR naozaj sa oplatila za tých 35€/2 autá.
Passo Gavia proste nesklamalo jedna z naj v Alpách!
Spolu sme prešli zhruba 15 alpských prechodov. Najazdili hodiny a kilometre po krásnych okreskách a používali dialnice len na dialkový presun.
nejaká tá v horách snehu je dosť aj v Julkách napr. Mangart bol ešte uzavretý dalo sa dostať max po Koču ale predpokladám ,že teraz už je otvorený. Išli sme aj do Vrata dolina kde ja krásny stupák 28% a úžasné miesto malo navšetevované turistami takže veľmi odporúčam.
niečo z Toskánska
Toskánska riviera krásne to pláže a hlavne prázdne
Gavia pass nesklamal ako vždy a je krásny takysto s množstvom snehu.
áno Stelvio stálo za ho*no nemám ho rád a navyše teraz sa tam konali preteky traktorov z jednej strany na druhú čo viac si môžete priať
Link na viac foto a videií dám neskor keď to stihnem spracovať všetko. Ale video z Nockalmstrasse bude stáť za to! Hlavne pre motonadšencov lebo tá kolona aut čo išla oproti sme počítali cca 60 000koní
Stretli sme iba 3 NB-čka, 2 NA-čka, 3 ND-čka a 3 NC-čka.
Autá obe dostali zabrať či na horských prechodoch alebo na dialnici. Všetko OK až na Miatu s ktorou som to prehnal a na Passo di Foscagno mi prdol okrúžok v pracovnom spojkovom valci. Takže všetka kvapalina zo spojky von. Radil som cestou tam a cestou speť bez spojky
tak si to asi predstavke 2200m.n.m. niekolko vracákov a to všetko bez spojky
nakoniec som to musel vzdať a v piatok v noci zhanať servis tak ale podarilo sa vďaka Cladiovi (mechanik z Bormia) sme to za 2 hodiny zvládli.
Inak všetko bezproblémov. Maximum zážitkou a veľa úsmevu