od AndrewG » 08 dub 2016, 23:07
skus vliezt pod auto anpotiahnut za kardan pri diferaku smerom dopredu a dozadu. sleduj pri tom prirubu diferaku. ak ma volu tak je mozne ze sa ti pri nejakom ostrom jazdeni (brzda plyn- napr slalomy) zdeformoval tzv crush pinion spacer - podlozka ktora vymedzuje predpatie lozisk v diferaku. pri ostrom pouziti sa to stava, preto sa deformovatelna podlozka nahradza pri zavidnom a ostrom pouziti pevnym kusom, ktorx sa nedeformuje a predpatie lozisk sa potom nastavuje pomocou vymedzovacixh kruzkou.
inak povedane, ak budes mat volu ako popisujem a mas open diff, tak si zozen druhy. to by bol asi najlepsi scenar...
ak mas torsen tak bud ho predaj s tym ze ma takuto vadu a zhanaj druhy, alebo to daj spravit. jedna aj druha varianta ta v konecnom dosledku bude stat asi rovnako tj. 200-250€