Ja ja, konečné řešení muss sein!
Tvl, aha, myslel jsem, že je to jedno a to samý... Brake master cylinder a clutch cylinder, nemyslim anglicky, ale technicky, takže ne? Aha, jsem holt kkt
Jinak to štelování je práce pro dítě, vykloubený ramena, málo prostoru, ale rozdíl rapidní. Matka, která drží táhlo, je 12.
Naštelovat se dá I spojka, s čímž jsem si taky vyhrál, zabírá mi nyní níže, tam je pro změnu šroub 14, aby to nebylo tak easy.
Postup je zde, je to lehký, v druhym postu je foto, dá se dohledat I jinde:
http://www.mx5cartalk.com/forum/viewtop ... 30&t=53904 Chod pedálu (free play) má být 0,4 - 0,8 cm, v pedálu je táhlo držící matkou, na konci má na závitu takovou vidlici, která je šroubem se závlačkou uchycená do pedalu.
Poprvé jsem se jebal I s tou závlačkou a šroubem, abych mohl s tím lankem volně otáčet, ale je to zbytečný, prostě jen uvolnit 12 matku za tou vidlicí a kleštěma otáčet lankem, uslyšíte napínání, pak jen dotáhnout matici a vyzkoušet, spojka dtto.
E: nebo ještě tady:
http://www.mellens.net/mazda/mazda_miat ... brakes.pdf oddíl adjusting pedal height, uvolnit šroub "D" a točit s "C". Napravo od "D" je vidět šroub na závlačku v pedálu.