cafe-racer píše:Jsem příznivce denního svícení a do Mazdy jsem světla montoval nedlouho po jejím pořízení (NC 2006).
V amatérských podmínkách je to práce cca na 1/2 dne, vystačil jsem si jen se sundaným krytem podběhu (nárazník zůstal na autě), vše vleže na vyheverovaném předku.
Zvolil jsem tyto světla : http://aukro.cz/svetla-pro-denni-svicen ... 26195.html
Co se týče živého +12V, nenašel jsem nic lepšího než si vybrat podle el. schématu vhodný spotřebič (vyhrály stěrače) a napojit se přímo na drát vedoucí z pojistkové skříně obnažením 1cm délky a připájením potřebného drátu. Toto lze určitě řešit líp, v pojistkové skříňce je příprava na DRL ale nepochopil jsem jak tou soudruzi zamýšleli ... Každopádně moje řešení zabere 15 minut.
Montáž samotných světel byla snadná, kdo jako kluk si hrál s Merkurem má nespornou výhodu (o ničem jiném to není). Za provedení bych si dal maximálně trojku, ale už to tam je skoro 10tis km a stále drží (ťuk ťuk ťuk). Výsledek viz přiložené foto, jsem spokojený.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků