Špéra / LSD / Torsen

Re: Špéra / LSD / Torsen

Příspěvekod studio_penguin » 14 kvě 2016, 15:11

Ahoj.

Zkusil jsem tu ruskou stránku :-)
Mám NB, rok výroby 1999, 1.8 - 103kW, 5-kvalt (z Německa)

Ukázalo se mi: There is a bridge with a limited slip differential (LSD)
Takže to vypadá, že opravdu všechny evropské kontinentální Miatky mají LSD.

Jiří.
1.8 NB - 1999
Uživatelský avatar
studio_penguin
 
Příspěvky: 87
Obrázky: 2
Registrován: 02 kvě 2016, 22:24
Bydliště: Praha

Re: Špéra / LSD / Torsen

Příspěvekod Dacan » 26 říj 2016, 13:42

Ahoj, máte někdo zkušenosti s vařením skříně diferáku? mám diferenciál na 3 části, a nevim jestli to mám nechat svařit případně jestli je lepší koupit housing nepoškozený. Děkuji za rady.
Obrázek
Dacan
 
Příspěvky: 149
Registrován: 24 led 2015, 16:18

Re: Špéra / LSD / Torsen

Příspěvekod vhml » 26 říj 2016, 14:26

Pokud se jedná o tu přední část, v který jsou uložený ložiska, tak je správná odpověď velice jednoduchá.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Špéra / LSD / Torsen

Příspěvekod Dacan » 26 říj 2016, 14:45

jedná se o tu zadní část na které jsou ty držáky....jsou v ní taky myslim ložiska.
Obrázek
Dacan
 
Příspěvky: 149
Registrován: 24 led 2015, 16:18

Re: Špéra / LSD / Torsen

Příspěvekod m8rinek » 26 říj 2016, 17:51

V hliníku jsou jen gufera, žádný ložisko...
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Špéra / LSD / Torsen

Příspěvekod vhml » 26 říj 2016, 18:16

Mě se to původně zobrazilo bez fotky. Tohle by měli jít zavarit. Resp to stojí za pokus. Jak jsi to dokázal?
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Špéra / LSD / Torsen

Příspěvekod Dacan » 26 říj 2016, 19:03

auto narazilo bokem do stromu, co se týče svařování máte někdo zkušenosti jak na tom bude nová vs. původní pevnost? Děkuji
Dacan
 
Příspěvky: 149
Registrován: 24 led 2015, 16:18

Re: Špéra / LSD / Torsen

Příspěvekod m8rinek » 26 říj 2016, 21:12

Rozhodně bych svar ještě přeplátoval a rameno vyztužil dalším kusem hliníku. Pokud by byly dodrženy veškeré technologické postupy pro danou slitinu, tak bude pevnost klidně vyšší než původní materiál včetně TOO. Ale to se jistě nepovede, takže dovyztužit ;). Jeden takovej dif tu mam a evidentně po opravě najezdil velikou porci km.
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Špéra / LSD / Torsen

Příspěvekod evlo » 27 říj 2016, 11:51

Svár bude pevnější než origo, alespoň podle me, což je špatně. Prej se to při přehození do nového domečku musí nějak vyvažovat nebo leštit nebo co. Nevím co je na tom pravdy.

Mám stejnej problém, ale neumím to z auta vyndat.
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: Špéra / LSD / Torsen

Příspěvekod m8rinek » 27 říj 2016, 12:19

Nemusi se nic, pokud jde jen o vymenu hlinikove casti, pokud jde o prehozeni strev z litonoveho dilu, tak je nutne vymezit vule. coz uz obtizne je... co se tyce svaru a jeho kvality zalezi na technologii, prodavnem mat. a podminkach. Takhle jednoznacne to rict nelze.
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 14 návštevníků

cron