tvrdsie silentbloky

tvrdsie silentbloky

Příspěvekod elektron » 16 kvě 2016, 23:54

Menili ste niekto gumene silenbloky za polyuret/delrin a pod ? Kupoval som cely set, vsetko pasuje okrem >

1.zadne horne rameno vonkajsie uchytenie (na strane naboja) ma priemer diery 38mm ale silentblok ma vacsi priemer 40,7mm, je mozne objednat niekde len tieto 2 kusky s priemerom cca 38mm alebo aspon original len tieto 2 kusky ? V elite ich maju aj na sklade, ale je nutne objednat (neviem z akych dovodov) 4 sety po dvoch kusoch, co je cena cca 100€, za co som z UK objednal skoro komplet cely set...

2. Na dife (lsd NB 3.9:1) po vymontovani povodnych gumenych idu polyuretanove dovnutra dost lahko (aj len rukou dovnutra aj von), trosku sa to zlepsi po nalisovani hlinikovych puzdier, je to ok?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: tvrdsie silentbloky

Příspěvekod Robo96 » 17 kvě 2016, 08:20

1) v hornom ramene su dva silace vnutorna strana + jeden co ide to hubu vonku, vsetky tri maju mat rovnaky rozmer, ak mas jeden vacsi zrejme mas nespravny part (edit. tychto 38mm silacov by si mal mat 6, vsade inde idu 40mm)

neviem ake silace si kupil ale napr. tu kupis poly aj samostatne po jednom, http://www.silentbloky.sk/Polyuretanovy ... 89-98/-393

2) podla mna ok.. zalezi ako je vybuchane ulozenie, tak niektore idu lahsie ine tazsie
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: tvrdsie silentbloky

Příspěvekod Domczek » 17 kvě 2016, 12:20

1) asi jak pise elektron

2)do difu jsem je taky "lisoval" rukou,hlavni rozdil udela ten valecek
RX7 SA ex babička
MX5 se šnekem...
Domczek
 
Příspěvky: 154
Registrován: 08 čer 2015, 21:00
Bydliště: Zlín

Re: tvrdsie silentbloky

Příspěvekod AndrewG » 22 kvě 2016, 15:26

ja som mal zase problém so silentblokom v zadnej tehlici mal uplne iny rozmer ako by mal mat, jednalo sa o prothane. celkovo viac silentblokov nesedelo, alebo dlzka trubiciek bola moc dlha. buduci rok chcem prelisovat ES. inak silentbloky diffu idu ručne a je to v poriadku
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: tvrdsie silentbloky

Příspěvekod PavelS » 27 kvě 2016, 17:10

ES sedí bez problémů na celým autě.
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: tvrdsie silentbloky

Příspěvekod kopac » 02 čer 2016, 07:45

Ahoj, dovolim si zneuzit toto tema.

mam ladeny na 1,6NAFL ladeny svody a kdyz jedu rychle do levy zatacky lehce mi tukaji do tyce rizeni. rad bych to vyresil inslatovanim tvrdsiho leveho silentu motoru - doufam ze to neni uplna blbost a pomuze to. muze mi nekdo poporusit jakej tvrdsi silent motoru koupit?

diky
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

Re: tvrdsie silentbloky

Příspěvekod PavelS » 02 čer 2016, 14:41

Jen jednu stranu?? Proč bys neudělal rovnou obě? Já mám Mazdaspeed a jsem spokojenej, uvažuju ještě nad tvrdšíma
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: tvrdsie silentbloky

Příspěvekod kopac » 03 čer 2016, 06:25

Nekde tady na foru jsem cet, ze oba dva tvrdy je uz moc...potrebuju to prave zjistit.
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

Re: tvrdsie silentbloky

Příspěvekod AndrewG » 05 čer 2016, 16:06

kravina...logicky ale vacsi rozdiel spraví ten, o ktorý sa motor opiera. tiez by som ale kupoval rovno oba
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: tvrdsie silentbloky

Příspěvekod Leo29 » 12 čer 2016, 16:44

Ahojte,

dovolím si takisto dodať k tejto téme otázku. Budem renovovať všetky gumenné časti na podvozku a rozmýšľam či ísť do tvrdších Polyurethánových (powerflex???) alebo nechať OEM?

Spolu s renováciou príde výmena tlmičov a pružín (koni+progress) a pridanie výstuží podvozku od IL Motorsport. Nechcem auto veľmi pritvrdiť skôr stabilizovať naklony karosérie pri rýchlych zmenách smeru.
Mazda MX5NC, 2,0,118kW, 2006, LSD, KONI+Progress, Výstuže podvozku IL Motorsport
Leo29
 
Příspěvky: 163
Registrován: 26 dub 2015, 08:43
Bydliště: Bratislava

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 návštevníků

cron