MX 5 NC a kompresor

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod vorw » 19 čer 2016, 17:52

cafe-racer píše:No výborně , jsem první v řadě na informace :-) Přeplňování turbem mi nic neříká , ale kompresor jo.
- kolik už s tím máš najeto ?
- zástavbou je to stavebnice, nebo se musí kuchat v motorovým prostoru ?
- co zvuk - je tam znát ?


Mam zatim najeto cca 5k kilometru (za mesic a pul :) ) - za celou dobu 0 problemu.

Zatavba stavebnice urcite je, ale v motorovym prostoru se urcite kuchat musi :). Pro cloveka, kterej presne vi, co dela (uz nekdy FMSC zabudovaval), je to mechanicky prace na ~16 hodin, kdyz to nekdo bude delat poprvy, je to podle me na 30-40 hodin.

Zvuk znat v zasade neni - respektive je, tak, ze pri WOT poznas, ze je 'neco' jinak, ale ani zevnitr ani zvenku bys kompresor nepoznal. Pri cruise je to 100% stejne jako bez SC.

Muzeme se pripadne nekde potkat - cokoliv te bude zajimat, ukazu.
2014 MX5 NC2.5 2.0 Sport-line PRHT, White Crystal Pearl, RECARO seats, Cosworth SC, GoodWin RoadsterSport full exhaust, ECU tune by TDR, Ohlins DFV, RX8 sways, IL full bracing, and more.
Uživatelský avatar
vorw
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 říj 2012, 14:07

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod cafe-racer » 19 čer 2016, 18:07

vorw píše:Zvuk znat v zasade neni - respektive je, tak, ze pri WOT poznas, ze je 'neco' jinak, ale ani zevnitr ani zvenku bys kompresor nepoznal. Pri cruise je to 100% stejne jako bez SC.

Muzeme se pripadne nekde potkat - cokoliv te bude zajimat, ukazu.

Super, do Mazdy nehledám otravnej zvuk, už v sérii je to pro mě na špunty. Rád se na to podívám a poslechnu naživo , odkud cca jsi ?
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod elektron » 19 čer 2016, 22:26

Z 0-100 za 5.7s s oem spojkou, neuveritelny udaj... Vstrekovace pri takychto vykonoch su pouzite este povodne ? Ako je to s ladenim, pouzita je seriova narrow band lambda sonda a povodna ecu umoznuje spravit aj data log ?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod vorw » 20 čer 2016, 19:36

cafe-racer píše:Super, do Mazdy nehledám otravnej zvuk, už v sérii je to pro mě na špunty. Rád se na to podívám a poslechnu naživo , odkud cca jsi ?

Asi te uplne nepotesim - hluk to dela dost strasnej :D.

Ale neni to kompresorem - nybrz vyfukem, respektive svodama bez katalyzatoru, coz je uprava, se kterou uz jezdim nekolik let. Samotnej kompresor hluk neprida. Ale zaroven je nesmysl instalovat kompresor na seriovy svody - uberes si sim 20+ HP a behem chvile katalyzator upeces/ucpes.

Na secondary katalyzatoru (malej free-flow cat v midpipe) mam bezne pres 850°C..

elektron píše:Z 0-100 za 5.7s s oem spojkou, neuveritelny udaj... Vstrekovace pri takychto vykonoch su pouzite este povodne ? Ako je to s ladenim, pouzita je seriova narrow band lambda sonda a povodna ecu umoznuje spravit aj data log ?


Vstrikovace jsou vetsi. Standard jsou 210ccm. Seriovy vstrikovace byly uz pri NA tunningu v zasade mrtvy (skoro 80% duty cycle - nestihaly se poradne chladit). Ted jezdim s 410ccm a maji kolem redline (7600) duty cycle taktez skoro 80% :). Vzhledem k tomu, ze chci jeste zmensovat pulley, asi tam soupnu 600ccm.

Jasne, lambda je puvodni, ecu taktez - ecutek je umi hezky grafovat ->
Přílohy
ecutek_logs.PNG
2014 MX5 NC2.5 2.0 Sport-line PRHT, White Crystal Pearl, RECARO seats, Cosworth SC, GoodWin RoadsterSport full exhaust, ECU tune by TDR, Ohlins DFV, RX8 sways, IL full bracing, and more.
Uživatelský avatar
vorw
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 říj 2012, 14:07

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod elektron » 21 čer 2016, 20:22

Sranda, mne sa prave paci zvuk kompresora v otackach, ktory urcite hluk pridava (roots type). Zvlastne, ze NC 2.0 ma seriovo len 210cc/min vstreky (NB ma 240 a NBFL dokonca az 265).
Moznosti upravovania a datalogu u oem ecu je pri NC obrovskou vyhodou.Zaujimave, ze oem narrow band lambda funguje bezproblemov aj s preplnanim.
Nebyt ford motorov a "neohrabanosti" NC vdaka vyssej hmotnosti (v porovnani s NA-NB) tak by som o nejakej uprave NC na preplnanie asi fakt zvazoval ;) ..
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 54 návštevníků