Adjustable tie rod ends

Re: Adjustable tie rod ends

Příspěvekod AndrewG » 03 črc 2016, 13:45

pracujem na podložkách pod steering rack. chytrejšie riešenie IMO - na čo zvyšovať páku na tie úbohé čapy ktoré aj bez toho odchádzajú a ohýbajú sa
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Adjustable tie rod ends

Příspěvekod vhml » 03 črc 2016, 21:06

Popište mi ve stručnosti o čem ten celý problém je. Už jsem to někde hledal a nějak jsem to nepochopil.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Adjustable tie rod ends

Příspěvekod Robo96 » 04 črc 2016, 08:17

ide o natacanie prednych kolies pri kompresii, pri seriovej vyske podvozku na rovnej ceste ramena riadenia smeruju od racku smerom dolu, co sposobuje pri kompresii toe-out, pri znizenych autach uz tycky riadenia smeruju hore, co pri kompresii znamena, ze tycka taha koleso do toe-in. toto sa riesi podlozkami nad gulovy cap riadenia aby sa tycka riadenia dostala nizsie, na svoje povodne miesto alebo gulovym capom s dlhsim srobom, foto pre ilustraciu
potom je tu druha situacia nespravne znacena ako bump steer a to je popotahovanie volantom do strany pri prechadzani cez prekazku :)
Přílohy
CIMG1460-1.jpg
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 82 návštevníků