andrewG: tak to je asi něco špatně.. na autě mám greeny a několikrát jsem byl nucenen v DE brzdit ze 180+ na 80 a nepozoroval jsem nějaké vadnutí.
To samé na ringu, kde se na pár místech fakt ostře bzdí.
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica „Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
já právě u YS taky nepozoroval žádný vadnutí. Ani na okruhu, ani při brždění opakovaně z vyšších rychlostí.
Ale třeba jen jezdím moc pomalu
Jinak neberte to jako nějaký Flame, jen mě prostě zajímá jak to je doopravdy. Je mi jasný, že si do grafu výrobce může nakreslit co chce, a já mám zkušenost právě jenom s YS, tak proto bych rád znal názory z obou táborů
Uprimne boli fakt fajn vyse roka a tento rok som ich na pezinskej babe uvaril viac krat som siel hore a dole a to je fakt brzda plyn a moc,sa to nestiha dochladit. Odvtedy uz naozaj nie je problem pozorovat fade uz aj po 2-3 zabrzdeniach zo 150+ na nizsie rychlosti. Na druhu stranu sa mi ale zda ze maju podstatne lepsi nastup za studena ako mali ako pisem vyskusam CL CR5+ ktore maju koeficient "len" 0.4 a uvidim. Ma ich znamy na eve IX a brzdi to neskutocne. A o tom ako su ys na kocku v porovnani s ozajstnymi dostickami na okruhy a rychle jazdenie ako carbotech,CL, hawk atd. su plne nie len miatie fora. Tiez som bol v tom ako super dosticky to su astale myslim ze za tu cenu su to slusne dosky
Andre_fux píše:EBC greeny brzdí dost slušně, dlouhá životnost. Jen teda práší, ale následky toho se dají slušně eliminovat
Heh, to jsi fakt nenarocny asi, Green fakt ne, OEM od mazdy jsou daleko lepsi, kdyz uz neco budget. Ja uz bych dal jedine HP+. Tim spis, ze s greenama je to podle me, fakt o zivot, pokud clovek rad jezdi trochu zabavneji.