Si takhle jedu z prace, jao kazdy den, se i ten den, otacim u baraku s lehkym powerslide, je to pak do kopce a najednou se autu nechce a navic slysim zvuk, mam auto v serii a bezne nedela zvuk temer nikdy do tech 3-4 tisic otacek. Po zastaveni otevru motor a prijde me nejaky horky. No co uz, asi se me to zda, rikam si. Druhy den jedu do prace a docela to jde, i kdyz od baraku je to dokopce a zas me prijde, ze to dela divny zvuk a jede trochu hur; rano je to sama zacpa a jen jen jednou v tunelu pridam trosicku plyn a zase to dela zvuk a moc nejede, u prace je pak kopec, kde to bezne napalim, i dnes to chci udelat stejne a auto proste nezrychluje a dela zvuk.
Tak si domluvim drag race oproti 1.6 (mam 1.8) na odpoledne a z uplne nizkych otacek je to vyrovnane, start s trochu vytocenym motorem prohravam.
Odpojim o2 senzor a zkusime drag race znova, vyhravam, ale jen o kousek.
Po odpojeni o2 senzoru ma motor v idle klidnejsi beh.
Dalsi den jedu na jamu, vyndam z auta cat, jedu ho projet a muj dojem je, nejde z toho mit dojem, z toho hluku se klepou i sedacky, tak svitim z jedne strany do catu baterkou a z druhe ho prohlizim, vidim mrizku, je pruhledna zcela z jedna casti, z druhe o malinko hur, ale vypada to jako, ze tak byla vyrobena, nic neni volneho, svitim do trubek na obou stranach od catu a jde videt bez problemu na konec obou trubek.
Oddelavam tedy zadni tlumic, jen trochu, protoze uplne me to nejde sundat z tech gumovych bazmeku, nevzal jsem si ssebou totiz kleste, konkor nepomaha, vazelina taky ne. Tak to zkousim projet s pripojenym catem a odpojenym zadnim tlumicem a prijde me to lepsi, no zvukove urcite
, ale celkove uz me prijde, ze ten kroutak(?) uz nejak nechybi. Zadni tlumic nicmene neni zvenku ani trochu zrezly a nic v nem nerachta.
Diagnostiku jsem zkousel vyblikat - neukaze zadnou chybu, kdyz jsem odpojil o2 senzor tak uze p0134 - o2 senzor nedava hodnoty.
Otazky:
Cim to je?
Jak poznat rozbity cat?
Jak poznat rozbity zadni tlumic? A muze se vubec rozbit?
Jak se cesky rika vacuum gauge?
EDIT: melo by to byt asi tak, ze kdyz zapojim tohle
http://gmtools.cz/635,tester-na-tlak-po ... ometr.html na misto PCV tak to bude ukazovat spatne s namontovanym tlumicem (coz ted teda moc namonotovat na pevno nejde
) a kdyz ho oddelam, tak by to melo byt lepsi, ne?