Ja bych nerekl. Jako ano, 3 cm jsou 3 cm, ale vez ze takove H&R auto snizilo mnohem vice nez proklamovanych 40 mm. Tam uz ta prakticnost byla uplne pryc.
Jenže m.z. to má s nima o dost níž než 3cm. Když stál vedle mě, tak to měl od oka ještě tak o 3cm nižší, než moje NCFL s bilsteinem. Čili celkově mu to sedlo minimálně o 5 centimetrů, možná víc.. Chvíli jsem o nich uvažoval, ale kašlu na to a jdu do štelováku.
Vykaslete se na pruziny. Pouze se snizi vyska, podvozek a jeho chovani to nezlepsi, porad se to bude houpat jako lodka. Vyhodu v samotnem snizeni zadnou nenachazim. Na vzhled to nejezdi, navic je to stejne holcici auto Bud nechat serii a nevymyslet kraviny, nebo jit do coiloveru, respektive jinych sad tlumicu/pruzin navzajem uzpusobenych. Muj nazor
Vzhledem k posunu těžiště má snížení vliv na jízdní vlastnosti dost zásadní. Kratší pružiny budou s velkou pravděpodobností i tužší. Nevýhodou je pak kratší zdvih k dorazu.