Eibach Pro Kit - Rozdiel medzi pruzinami

Eibach Pro Kit - Rozdiel medzi pruzinami

Příspěvekod tomybandit » 10 srp 2016, 13:46

Aky je rozdiel medzi tymito pruzinami, alebo su oboje Eibach Pro Kit???
Pretoze maju pisane rozne zkratenia.
http://ilmotorsport.de/shop/article_det ... 35ad9172bf
http://www.mx5parts.co.uk/eibach-30mm-s ... p-943.html
Punk´s Not Dead
Uživatelský avatar
tomybandit
 
Příspěvky: 373
Registrován: 01 čer 2014, 10:20

Re: Eibach Pro Kit - Rozdiel medzi pruzinami

Příspěvekod dopr » 10 srp 2016, 15:32

rozdil neni zadny. Spis jen pisou odlisne informace. Kazdopadne je muzu doporucit (mam jen na OEM Bilsteinech).
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Eibach Pro Kit - Rozdiel medzi pruzinami

Příspěvekod m.z. » 10 srp 2016, 18:31

I já, akorát auto padlo podstatně dolů, trochu omezující z praktického hlediska, jinak to funguje dobře.
NC 2,0 Eibach
m.z.
 
Příspěvky: 22
Registrován: 21 črc 2016, 11:50
Bydliště: FM

Re: Eibach Pro Kit - Rozdiel medzi pruzinami

Příspěvekod dopr » 10 srp 2016, 19:24

Ja bych nerekl. Jako ano, 3 cm jsou 3 cm, ale vez ze takove H&R auto snizilo mnohem vice nez proklamovanych 40 mm. Tam uz ta prakticnost byla uplne pryc.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Eibach Pro Kit - Rozdiel medzi pruzinami

Příspěvekod hospodský » 11 srp 2016, 15:30

Jenže m.z. to má s nima o dost níž než 3cm. Když stál vedle mě, tak to měl od oka ještě tak o 3cm nižší, než moje NCFL s bilsteinem. Čili celkově mu to sedlo minimálně o 5 centimetrů, možná víc..
Chvíli jsem o nich uvažoval, ale kašlu na to a jdu do štelováku.
Die Kurvenstar
Uživatelský avatar
hospodský
 
Příspěvky: 459
Registrován: 28 črc 2014, 22:54
Bydliště: Valašské serpentiny

Re: Eibach Pro Kit - Rozdiel medzi pruzinami

Příspěvekod dopr » 11 srp 2016, 15:49

Merili jste svetlou vysku pred a po?
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Eibach Pro Kit - Rozdiel medzi pruzinami

Příspěvekod hospodský » 11 srp 2016, 16:11

Před montáží měl klasický offroad ala NC.
Die Kurvenstar
Uživatelský avatar
hospodský
 
Příspěvky: 459
Registrován: 28 črc 2014, 22:54
Bydliště: Valašské serpentiny

Re: Eibach Pro Kit - Rozdiel medzi pruzinami

Příspěvekod MadJoe » 11 srp 2016, 18:15

Vykaslete se na pruziny.
Pouze se snizi vyska, podvozek a jeho chovani to nezlepsi, porad se to bude houpat jako lodka.
Vyhodu v samotnem snizeni zadnou nenachazim. Na vzhled to nejezdi, navic je to stejne holcici auto :D
Bud nechat serii a nevymyslet kraviny, nebo jit do coiloveru, respektive jinych sad tlumicu/pruzin navzajem uzpusobenych.
Muj nazor :)
MadJoe
 
Příspěvky: 74
Registrován: 13 črc 2015, 22:38

Re: Eibach Pro Kit - Rozdiel medzi pruzinami

Příspěvekod vhml » 11 srp 2016, 18:54

Vzhledem k posunu těžiště má snížení vliv na jízdní vlastnosti dost zásadní. Kratší pružiny budou s velkou pravděpodobností i tužší. Nevýhodou je pak kratší zdvih k dorazu.

S doladěním výšky auta umím pomoci. viewtopic.php?f=6&t=4308
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Eibach Pro Kit - Rozdiel medzi pruzinami

Příspěvekod m.z. » 11 srp 2016, 20:01

MadJoe píše:Vykaslete se na pruziny.
Pouze se snizi vyska, podvozek a jeho chovani to nezlepsi, porad se to bude houpat jako lodka.
Muj nazor :)



Já se z tebe picnu, to auto se chová jinak proti sérii, vč. negativ jako snížený komfort na příčných nerovnostech a nízkou výškou.
Já úpravy nelituju.
NC 2,0 Eibach
m.z.
 
Příspěvky: 22
Registrován: 21 črc 2016, 11:50
Bydliště: FM

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 130 návštevníků