od Permon99 » 11 srp 2016, 23:45
Zdravim petrolheady,
jsem tu novy. Cca pred 15lety jsem mel MX5 nb. Po par letech ji prodal...jine priority prevazily.
Nyni jsem si rekl, ze je cas oprasit starou lasku a tak jsem si poridil nbfl, 1.8, 128t km najeto. Stav se jevi na ty roky velmi dobre, jsem 2.majitel.
Nicmene, mam dva problemy:
1) odpor v rizeni neni konzistentni, doleva od stredove polohy jde lehceji nez doprava od stredu. Toto se projevuje vsak jen v cca prvnich 45stupnich od stredove polohy, potom se jiz odpor rizeni zda byt stejny jako napravo. Navic kdyz lehce zatocim doleva, rizeni se vraci do stredu pomaleji, nez kdyz totez udelam doprava. Tusite, kde je problem? (Neni to nijak vyrazne, vsiml jsem si toho az po 3 tydnech jezdeni, cca 1800km)
2) obcas mi na chvili prestane fungovat rychlomer. Spadne na nulu. Mam pocit, ze to dela po agresivnim prujezdu dlouhymi zatackami. Co je treba opravit, vymenit?
A jeste jeden dotaz mne napada...i kdyz ten asi po netu nerozhresime. Mam pocit, jakoby zpetna vazba od prednich kol byla pomerne vagni (mam na mysli "cteni" adheze prednich kol z volantu). Mam 15" origo kola a pneu (190/50) jsou uplne nove s plnou vyskou vzorku. Cekal jsem lepsi cteni vozovky...mam pocit ze v te prvni mx5, kterou jsem mel pred mnoha lety jsem cetl asfalt dlanemi. Ale mozna si to jen namlouvam, anebo tomu tehdy pomahalytehdy 17" kola na gumach 215/40(?)
Predem diky za Vase nazory panove!