Co se vejde pod kapotu - swap unlimited

Re: Co se vejde pod kapotu - swap unlimited

Příspěvekod Krivak » 01 zář 2016, 18:12

Fernie píše:Lexus V8 je zbytečně těžkej motor, LSx swapy jsou asi lepší :)

1UZ je celohliníkový motor co váží jen o trochu víc než miaťácká sériovka. Takže je to dost ideální v8 swap do miaty aby nebyla těžká na předek.
Uživatelský avatar
Krivak
 
Příspěvky: 586
Registrován: 11 zář 2014, 23:03
Bydliště: Praha

Re: Co se vejde pod kapotu - swap unlimited

Příspěvekod Fernie » 01 zář 2016, 22:45

Hele, co jsem hledal, tak okolo 200 kg. TO je podobne jak LSko. Navic je sirsi, protoze DOHC. A vubec, ja americke V8 proste rad :D
Rudá Potvora - NA6, BP, ILmotorsports header, 6q, LSD, MeisterR ZetaCRD.
NA OEM+ DRL - viewtopic.php?f=6&t=5043
http://www.autickar.cz
Fernie
 
Příspěvky: 1027
Registrován: 11 dub 2012, 17:39
Bydliště: Br-no, Br-nein

Re: Co se vejde pod kapotu - swap unlimited

Příspěvekod bkralik » 02 zář 2016, 00:03

Když už se tady bavíte o swapech, tušíte někdo jak vyrobit redukční plate mezi miatí převodovku a (jiný) motor? Případně dělal jste to už někdo někdy?
Přemejšlím o tom, jak moc náročný by bylo tam swapnout Alfáckou V6ku. Setrvák má prakticky stejnej průměr jako u miaty, takže by to jít teoreticky mohlo...
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: Co se vejde pod kapotu - swap unlimited

Příspěvekod Fernie » 02 zář 2016, 01:04

Co jsem studoval na netu, tak vyrobíš plate s dírama jak pro bellhousing, tak pro motor, přišroubuješ a je hotovo. Někde řezají závit do redukce, někde používají matky.
Rudá Potvora - NA6, BP, ILmotorsports header, 6q, LSD, MeisterR ZetaCRD.
NA OEM+ DRL - viewtopic.php?f=6&t=5043
http://www.autickar.cz
Fernie
 
Příspěvky: 1027
Registrován: 11 dub 2012, 17:39
Bydliště: Br-no, Br-nein

Re: Co se vejde pod kapotu - swap unlimited

Příspěvekod m8rinek » 02 zář 2016, 08:13

Bych to a hotovo chtěl vidět...

Ono je to opravdu jednoduché, dá se mezikus a podložka o stejné síle pod miatí setrvák. Ale doměřovat bych to teda nechtěl. Dodržet souosos hřídelí hádám tak v setinách...
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Co se vejde pod kapotu - swap unlimited

Příspěvekod moah » 02 zář 2016, 15:42

Ono to asi na domácí výrobu moc není.. chce to CNC odměřit motor i převodovku, a pak to i na cncčku nechat vyvrtat
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: Co se vejde pod kapotu - swap unlimited

Příspěvekod bkralik » 02 zář 2016, 19:56

OMG, Fernie, to je přesně to na co jsem se ptal - jak ten plate vyrobit :-) Na netu se dá dočíst, že je potřeba souosost do pěti setin mm...

Píšete že oměřit na CNC, netušíte jestli se to někde na netu nedá sehnat oměřené? Co jsem googlil, tak jsem našel spíš jenom americký V8čky, ale evropskou/japonskou produkci ne...
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: Co se vejde pod kapotu - swap unlimited

Příspěvekod AndrewG » 03 zář 2016, 13:47

odboručam pozrieť si kanal MCMTV2. myslim ze je to toto video. je tam cely build, na predstavu co obnasa swap ktory niekto nerobil...
https://www.youtube.com/watch?v=EPYYAufu9MA
myslim že vas akykoľvek swap ktorý niekto už nevymyslel a nie su na neho dostupne diely veľmi ale veľmi rychlo prejde...
PS 1UZ ma momentalne v aute nemecky drifter Dennis Kohler
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Co se vejde pod kapotu - swap unlimited

Příspěvekod Jr. » 03 zář 2016, 22:11

A je miatí převodovka to, co chcete k 350+ nm motoru? A pokud ano, jak dlouho s Vámi bude převodovka souhlasit? Na kolik je vlastně miatí pohon stavěn? kardan, diff, osy?
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Co se vejde pod kapotu - swap unlimited

Příspěvekod bkralik » 04 zář 2016, 12:45

Podle
http://reventshop.com/private/143181572 ... rQn1uks00j
téhle kouzelné tabulky by převodovka měla dát cca 300 Nm, šestikvalt potom ještě daleko víc. Busso 3.0l 12V v Alfě 164ce má seriově cca 260 Nm, dvacetičtyřventil má jenom o málo víc (má vyšší výkon, ale vyhnanej vyššíma otáčkama). Takže zrovna miatí drivetrain si myslim že by to měl vydržet.

Ale jak říkám - to jsou jenom úvahy, správně řekl AndrewG že to ve výsledku bude tak složitý že na to nebudeme mít sílu/čas/finance ;)
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků

cron