Když už se tady bavíte o swapech, tušíte někdo jak vyrobit redukční plate mezi miatí převodovku a (jiný) motor? Případně dělal jste to už někdo někdy? Přemejšlím o tom, jak moc náročný by bylo tam swapnout Alfáckou V6ku. Setrvák má prakticky stejnej průměr jako u miaty, takže by to jít teoreticky mohlo...
Co jsem studoval na netu, tak vyrobíš plate s dírama jak pro bellhousing, tak pro motor, přišroubuješ a je hotovo. Někde řezají závit do redukce, někde používají matky.
Ono je to opravdu jednoduché, dá se mezikus a podložka o stejné síle pod miatí setrvák. Ale doměřovat bych to teda nechtěl. Dodržet souosos hřídelí hádám tak v setinách...
OMG, Fernie, to je přesně to na co jsem se ptal - jak ten plate vyrobit Na netu se dá dočíst, že je potřeba souosost do pěti setin mm...
Píšete že oměřit na CNC, netušíte jestli se to někde na netu nedá sehnat oměřené? Co jsem googlil, tak jsem našel spíš jenom americký V8čky, ale evropskou/japonskou produkci ne...
odboručam pozrieť si kanal MCMTV2. myslim ze je to toto video. je tam cely build, na predstavu co obnasa swap ktory niekto nerobil... https://www.youtube.com/watch?v=EPYYAufu9MA myslim že vas akykoľvek swap ktorý niekto už nevymyslel a nie su na neho dostupne diely veľmi ale veľmi rychlo prejde... PS 1UZ ma momentalne v aute nemecky drifter Dennis Kohler
A je miatí převodovka to, co chcete k 350+ nm motoru? A pokud ano, jak dlouho s Vámi bude převodovka souhlasit? Na kolik je vlastně miatí pohon stavěn? kardan, diff, osy?
Podle http://reventshop.com/private/143181572 ... rQn1uks00j téhle kouzelné tabulky by převodovka měla dát cca 300 Nm, šestikvalt potom ještě daleko víc. Busso 3.0l 12V v Alfě 164ce má seriově cca 260 Nm, dvacetičtyřventil má jenom o málo víc (má vyšší výkon, ale vyhnanej vyššíma otáčkama). Takže zrovna miatí drivetrain si myslim že by to měl vydržet.
Ale jak říkám - to jsou jenom úvahy, správně řekl AndrewG že to ve výsledku bude tak složitý že na to nebudeme mít sílu/čas/finance