Vavris píše:Sportive brzdy imho budou mít výhodu pouze v lehce větší výdrži - víc masa pojme víc tepla. Ale pamatuju si, že jsem na malých kotoučích s dobrýma deskama a kapalinou nikdy problém s brzdama neměl. Přece jen je MX-5 lehounké auto.
V současné době mám sportive DBA kotouče a HAWK HP plus desky a brzdí to fenomenálně i přesto, že kotouče už mají dost.
Cromoly píše:Tyjo procetl jsem si tohle tema ale je hrozne tezky si z toho neco vzit, protoze kazdej ma uplne jiny pozadavky na brzdnej ucinek a osobne vas jeste neznam. Ja mam auto na svizny jizdy na okreskach, mozna jednou za rok zajedu ze srandy na okruh ale to bude vsechno. Chtel bych brzdy co budou brzdit lip nez serie, ale nebudou piskat nebo fungovat jen hezky zahraty a za studena ne. Proste abych po 30 km klidny jizdy narazil na nejaky serpentiny ve kterejch by brzdily skvele a moc nevadly. Nerad bych mel z brzd houbovitej pocit jako mam ted, byt na dost sjetejch kotoucich. Mam 1.8 NB. Co byste mi teda pro muj styl jizdy doporucili? Jit do vetsich brzd ze sportivky nebo standardni velikost a jen nejaky lepsi desticky? Nebo je nemozny mit lepsi brzdy co by ale nepiskaly a nezacernily kola po trech zabrzdenich?
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 22 návštevníků