Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod Tommy014 » 13 zář 2016, 13:31

Vavris píše:Sportive brzdy imho budou mít výhodu pouze v lehce větší výdrži - víc masa pojme víc tepla. Ale pamatuju si, že jsem na malých kotoučích s dobrýma deskama a kapalinou nikdy problém s brzdama neměl. Přece jen je MX-5 lehounké auto.

V současné době mám sportive DBA kotouče a HAWK HP plus desky a brzdí to fenomenálně i přesto, že kotouče už mají dost.



A co tam máš přesně za typ? Ve předu i vzadu ?:)
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod moah » 13 zář 2016, 16:52

Teď jsem z toho trošku zmatený.. tady se uvádí že velké malé brzy není extra rozdíl a na foru někdo zase psal, že rozdíl je.. Z tohohle chápu, že malý brzdy budou s dobrýma deskama o kus lepší než sportive. To teda nemá cenu ty velký chtít.
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod AndrewG » 13 zář 2016, 17:46

su male stredne a velke... ked sa standardne niekto bavi o malych vs. velkych mysli stredne :-D male su uplne k nicomu prakticky, a pokial ta nedrzia nejake pravidla alebo veľkosť kolies tak sa vymena za stredné oplatí... medzi strednými a veľkými už v realnom svete veľký rozdiel nie je, na okruhu môžu byť vačšie lepšie kvoli lepšiemu odvodu tepla (vačšia plocha) a trošku vačší brzdný moment...
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod moah » 13 zář 2016, 18:09

super, tak záhada rozluštěna :) čili 270 a 276mm jsou velké, 251, 255 mm jsou střední
moah
 
Příspěvky: 233
Registrován: 30 čer 2015, 00:09
Bydliště: Praha Nusle

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod AndrewG » 13 zář 2016, 18:28

spravne :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod evlo » 13 zář 2016, 22:38

A mx-5 je jedno z mala, hodne mala, aut, kde je mezera mezi kolem a brzdicim, skoro, stejne velka vepredu i vzadu, asi jsem jeden z hodne mala lidi, co tohle resi, ale mam z toho radost.
Takhle, uplne zetaj rjoki, je to na NA:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/165 ... 0miata.jpg

Takhle uplne trapne je to na ND (nevim teda jak predni vs zadni mezera, ale kazdopavne v serii je tam ta mezera proste velka):
https://dl.dropboxusercontent.com/u/165 ... 20size.jpg

Coz jsem teda mazde (japonske) psal, ze jako WTF si predstavuji to takhle sprznit (i s obrazky) a nic me neodpovedeli :(
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod Vavris » 13 zář 2016, 22:45

Cromoly: Současný setup je výborný, desky brzdí ostře už po lehkém zahřátí a nepíská to.

Tommy:
Hele, to vůbec netušim - už jsem to s nima koupil :) Teď budu měnit za EBC kotouč + hawk HP plus, tak uvidíme, jaké to bude.
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod evlo » 18 zář 2016, 21:53

K tomu NDcku jsem nasel tohle https://www.flyinmiata.com/fm-nd-four-w ... e-kit.html tak ocividne nejsem sam komu to vadilo. S tema 15" to konecne vypada perfektne.
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod Jindřich V. » 10 lis 2016, 17:15

Řeším zrovna na příští sezónu desky. Na autě mám drážkované EBC a chtěl jsem k tomu HAWK HPS nebo i HP +, ale člověk co jezdí okruhy mě od této volby odrazuje, ne kvůli deskám, ale kvůli kombinaci s EBC kotouči. Opačný názor panuje tu a jsem z toho jelen. Mám to na NC 2.0 i, většinou ostřejší okresková jízda a párkrát za rok nějaký ten okruh. je tu někdo s NC a tímto kombem?
Jindřich V.
 
Příspěvky: 53
Registrován: 17 srp 2016, 12:56

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod Cromoly » 22 lis 2016, 21:11

Cromoly píše:Tyjo procetl jsem si tohle tema ale je hrozne tezky si z toho neco vzit, protoze kazdej ma uplne jiny pozadavky na brzdnej ucinek a osobne vas jeste neznam. Ja mam auto na svizny jizdy na okreskach, mozna jednou za rok zajedu ze srandy na okruh ale to bude vsechno. Chtel bych brzdy co budou brzdit lip nez serie, ale nebudou piskat nebo fungovat jen hezky zahraty a za studena ne. Proste abych po 30 km klidny jizdy narazil na nejaky serpentiny ve kterejch by brzdily skvele a moc nevadly. Nerad bych mel z brzd houbovitej pocit jako mam ted, byt na dost sjetejch kotoucich. Mam 1.8 NB. Co byste mi teda pro muj styl jizdy doporucili? Jit do vetsich brzd ze sportivky nebo standardni velikost a jen nejaky lepsi desticky? Nebo je nemozny mit lepsi brzdy co by ale nepiskaly a nezacernily kola po trech zabrzdenich? :-)


Ahoj, s odstupem času jsem se rozhodl jít do nějakejch normálních desek a ušetřené peníze dát do pancéřovaných hadic a komplet repasi brzdového systému. Hodně dílů jsem bral z autorozvody.cz a jsem s nima spokojenej. Koukal jsem právě i na nabídku destiček ale nejsem z toho vůbec chytrej - nedokážu posoudit jaký budou brzdit líp než série. Dokážete mě kdyžtak nějak nasměrovat?
Cromoly
 
Příspěvky: 480
Registrován: 01 zář 2011, 18:45

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků