NC- znizenie svetlej vysky

Re: NC- znizenie svetlej vysky

Příspěvekod hospodský » 01 lis 2016, 15:18

Důvod je, že nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci. Kolik asi stojí výroba, když si to můžou dovolit prodávat za tohle a ještě na tom mít zisk?? Taky jsem nikde neviděl, že by někdo doporučoval V-maxx, jak píšeš ty. Podotýkám, že se bavíme o NC :idea:
Ale opakuju, že je to každého volba.. Pozitivní recenze u NC mají firmy, které vyjmenoval Nota.
Ono by chtělo upřesnit, co od toho člověk chce- Jak to auto chce používat, kde ho chce používat a kolik zlaťáků si může dovolit? Chci štelovák nebo je mi to jedno? Daily nebo okruhy? Nebo obojí? Nebo to chci čistě kvůli vzhledu a je mi jedno jak to bude jezdit? Bude to jezdit i přes zimu?...
Jinak je těžko vlastně něco poradit. Takhle se hází do placu podvozky za 5 tisíc na jedné straně a 50 tisíc na té opačné.
Die Kurvenstar
Uživatelský avatar
hospodský
 
Příspěvky: 459
Registrován: 28 črc 2014, 22:54
Bydliště: Valašské serpentiny

Re: NC- znizenie svetlej vysky

Příspěvekod notabenex » 02 lis 2016, 13:10

Já si tím prošel, a kdybych to věděl koupil jsem Ohlins hned a nezkoušel to jinak.

Šel jsem s Bilstein + Eibach IL edice, přes Koni Yellow + Progress pružiny na Ohlins DFV, a teď se chystám si ještě hrát se spring rate.. Pokaždé v tom byl obrovský rozdíl.. Na druhou stranu Gabriel vozí Bilstein (asi B12) a ten funguje velmi dobře.. (pokud pošlou správné pružiny...

Pokud budget - MeisterR, pokud něco mezi tak Tein Z Flex jinak Ohlins ..
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: NC- znizenie svetlej vysky

Příspěvekod Skopo » 12 lis 2016, 23:09

Ja mam na NC ten DGR street o ktorom pises v prvom prispevku. Ak chces skusit, napis spravu. Jazdim na nom slalomy, na to je vyborny, auto uzasne rychlo reaguje a je to asi 2x zabavnejsie ako seriovy Billstein, ktory bol maksi ako manzelkyna Corsa 1.2 eco :) Navyse sa to prejavilo aj vo vysledkoch, odkedy ho mam tak pravidelne bedna :) Na okresky sa to este tiez da, ale to uz nastavujem tlmenie na najmaksie. No a v meste...tam radsej nechodim :) Takze ak hladas pohodlie, nebude to uplne ono. Je tu este moznost dat maksie pruziny (ja mam 8/6). Asi za 130€ kupis maksiu sadu. Ja som podvozok kupil tu: http://www.dgr-podvozky.cz/ Super chalan, montaz zadara a hlavne dobre :)
MX-5 NC 2.0
Skopo
 
Příspěvky: 54
Registrován: 28 lis 2014, 12:37
Bydliště: Stupava

Re: NC- znizenie svetlej vysky

Příspěvekod Leo29 » 16 lis 2016, 17:57

notabenex píše:Já si tím prošel, a kdybych to věděl koupil jsem Ohlins hned a nezkoušel to jinak.

Šel jsem s Bilstein + Eibach IL edice, přes Koni Yellow + Progress pružiny na Ohlins DFV, a teď se chystám si ještě hrát se spring rate.. Pokaždé v tom byl obrovský rozdíl.. Na druhou stranu Gabriel vozí Bilstein (asi B12) a ten funguje velmi dobře.. (pokud pošlou správné pružiny...

Pokud budget - MeisterR, pokud něco mezi tak Tein Z Flex jinak Ohlins ..


Nota: ale ten Koni + Progress čo mam od teba funguje paradne ja som spoko. Akurat si mal nastavanie tuhosti úplne dotiahnuté a to auto sa spravalo ako lata. Po uvoľnení to je paráda a zvláda aj väčšie nerovnosti. Skúšal si všetky nastavenia keď so ho mal?
Mazda MX5NC, 2,0,118kW, 2006, LSD, KONI+Progress, Výstuže podvozku IL Motorsport
Leo29
 
Příspěvky: 163
Registrován: 26 dub 2015, 08:43
Bydliště: Bratislava

Re: NC- znizenie svetlej vysky

Příspěvekod notabenex » 19 lis 2016, 13:29

Leo29 píše:
notabenex píše:Já si tím prošel, a kdybych to věděl koupil jsem Ohlins hned a nezkoušel to jinak.

Šel jsem s Bilstein + Eibach IL edice, přes Koni Yellow + Progress pružiny na Ohlins DFV, a teď se chystám si ještě hrát se spring rate.. Pokaždé v tom byl obrovský rozdíl.. Na druhou stranu Gabriel vozí Bilstein (asi B12) a ten funguje velmi dobře.. (pokud pošlou správné pružiny...

Pokud budget - MeisterR, pokud něco mezi tak Tein Z Flex jinak Ohlins ..


Nota: ale ten Koni + Progress čo mam od teba funguje paradne ja som spoko. Akurat si mal nastavanie tuhosti úplne dotiahnuté a to auto sa spravalo ako lata. Po uvoľnení to je paráda a zvláda aj väčšie nerovnosti. Skúšal si všetky nastavenia keď so ho mal?


Jasne ze zkoušel. Rozhodně to je lepší než stock ale kvalitní coilover je úplně něco jiného.
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 131 návštevníků