Tady moje hodnoty po nastavení geo:
https://s12.postimg.org/92b5m2i1p/20170331_181026.jpg. Počáteční stav byl dle měření dost rozházený a stejně jsem byl víceméně spokojenej. Cílem změny bylo malinko rozdivočit zadek a zvětšit odklony kvůli gripu v zatáčce. Po úpravě se nic extra zásadního nezměnilo, zadek má malinko tendenci jít na suchu do strany, ale žádná kousavost je to celkem na pohodu. Podvozek je komplet oem včetně origo silentbloků, tam vidím hlavní problém - cokoli se přesně nastavilo, tak se po zatížení hned rozjelo. Nějaká extra přesnost v nastavení tak nepřichází v úvahu. P (odklony -1,5°, záklon 4,5, sbíhavost 14'), Z (odklon -2°, sbíhavost -4'). Geometrie nastavena na autě s 25L benzinu a zatížena v místě řidiče 80kg závažím, aby to bylo optimální při zatížení řidičem.
edit: tak s novou geo naježděno něco kolem 350km po okreskách a musím říct, že veliká spokojenost. Aby to fungovalo, tak jsem musel upustit gumy 185/55R14 S.Drive (2.05b předek a 2.1b zadek - po zahřátí). O hodně se zvětšil grip v zatáčce (dost se to projevilo na rychlosti na výjezdu), ale zachovala se hravost a čitelnost. V nájezdu do vraceček do kopce je malinko cítit nedotáčivost, která se ale nechá lehce přeprat plynem (z kopce to není cítit - takže to bude přenosem hmoty). Ani v rychlých zatáčkách na dálnici ve 180+ se neobjevuje žádná divokost, jen to trochu nadšeněji zatáčí.
edit2: odzkoušeno už i na mokru. Je to divočejší o dost víc než původní nastavení
, ale žádná kousavost. Velmi jednoduše a progresivně se to nechá utrhnout plynem a velmi lehce drží ve smyku. Na trojku a víš je to samo už ve vyšších rychlostech a chce to trochu cviku, ale dobrý
. Na mokru mi přijde velká výhoda, že se zásadně zvýšila řiditelnost plynem.
23tis. km ... 12,4 l