Cele to výrazně zkracuješ
Když už chceš řešit klimu profesionálně, při nárážce na pneuservis si to nemůžu odpustit, tak by jsi měl vyměnit vysoušeč. Všichni výrobci ( klima systému, jako NIssens, Behr, Valeo) doporučují výměnu vysoušeče po dvou letech.
Olej je až druho, nebli třeťo řadý, ale dobrá: POmůžu si OE příručkou.
Důvody proplachu okruhu chladicího
prostředku
Okruh chladicího prostředku je třeba vypláchnout chladicím
prostředkem R134a pokud:
♦ je v okruhu chladicího prostředku špína nebo jiné nečistoty
♦ nezůstane při odvzdušnění těsného okruhu chladicího
prostředku údaj podtlaku beze změny (v okruhu chladicího
prostředku je vlhkost a vytváří tlak)
♦ byl okruh chladicího prostředku otevřen déle, než je normální
doba montáže (např. po nehodě)
♦ na základě měření tlaku a teploty se lze domnívat, že v okruhu
chladicího prostředku je vlhkost
♦ existují pochybnosti o množství oleje v okruhu chladicího
prostředku♦ je nutno vyměnit kompresor klimatizace kvůli vnitřnímu
poškození (např. hluk nebo bez výkonu)
♦ je to požadováno v dílenské příručce pro dané vozidlo po
výměně určitých součástí
Víš jaký a kolik oleje tam máš? Netušíš, takže doplníš co vytáhneš? A co když je tam málo, nebo moc? Takže pokud tak rozebrat, proplach celého systému a pak naplnit správným olejem ve správném množství
JIna kto umí 90 % strojů co jsou na trhu, doplní co odsály, a oveření těsnossti musí dělat taky každý stroj. Existuje na to legislativa, která zakazuje naplnit netěsný okruh. Jen se to meří podtlakem, což je zase nesmysl protože vyvakuovaný okruh podtlak drří, kdežto tlak naopak vůbec držet nemusí.....
Mazda 3 a k tomu nějaký fašista.....