Safa píše:Měl bych pár dotazů na vás zkušenější, neb mě čeká komplet výměna brzd a rád bych si doplnil nevědomost. Abych pak před svým mechanikem nevypadal jako blbec, až se mě bude ptát, co tam tedy chci a proč...
1. Jaký je rozdíl mezi "vnitřně ventilováno" a "větráno" u předních kotoučů?
2. Vyplatí se kombinovat značky u kotoučů a destiček? Nebo je lepší jít cestou stejné značky?
3. Co znamená, když je ke druhu povrchu disku napsáno "nátěr"? K čemu je to dobré oproti "nenátěru"?
4. Co si mám u destičky představit pod pojmem "akustická výstraha opotřebení"?
5. Budu čistit i třmeny a rád bych pak na ně dal barvu. Je to blbost (zbytečnost), nebo je podle vás tahle libůstka ospravedlnitelná?
Jinak mluvím o celoroční dailyně, NC 1.8 2008. A o hladkých kotoučích, řezané ani drážkované nechci. Předběžně jsem uvažoval o kombinaci disky Zimmermann a desky Zimmermann nebo Ferodo. Díky předem za odpovědi, jsem laik...
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 7 návštevníků