Tomin NC 2.0 Expression

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Pet » 29 čer 2017, 10:39

Hezké počtení, hlavně ať mazdice slouží :) Já, už bych se taky projel, bohužel teď furt prší, mazdice stojí v garáži naleštěná tak ji nechci tahat do toho bordelu na silnicích :lol:
MX5 NC 2.0 -3,5cm
323F BA r.v.94 - leštěnka
323F BA r.v.98 - zimák a pracant
Pet
 
Příspěvky: 170
Registrován: 11 čer 2012, 08:24
Bydliště: Příbram

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod bmxdave » 29 čer 2017, 20:07

Tak to jo :shock: takhle mě šmírovat za mlada :D .... někdy se tedy můžeme na víkend domluvit ;)
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Tomin » 01 črc 2017, 22:50

JAK HRAJE NC?
Mám pro všechny milovníky kvalitní reprodukce dobrou zprávu. Muzika v NCéčku se dá poslouchat! V recenzích a zkušenostech majitelů lze najít celkem rozdílné až protichůdné postřehy, nejčastěji že kvalita je přinejlepším nevalná. Dokonce že hlasitost kraválu pramenící z jízdy s "hore-dole" je natolik silná a nepříjemná, že spíš než poslouchání rádia je nutné si do uší narvat špunty. Nechť - klidně ať tihle hlásiči poplašných zpráv jezdí i v leteckých brýlích a kuklách kožených, protože to není pravda. Nejenže při jízdě topless mazda vydává takový hluk, který stále spadá do škatule s názvem Komfortní, ale zvuk Bose radia puštěný na střední hlasitost vyloženě dominuje a poráží veškeré (pa)zvuky na palubě. Abyste rozuměli - muzika je pro mě jedna z nejdůležitějších věcí v životě. Kvalitní hudbu od talentovaných muzikantů prostě miluju a její poslech za volantem je pro mě neodmyslitelnou součástí cestování. Na druhou stranu poslouchat ji, byť příjemnou melodii, z nějakého šumítka, tak raději volím ticho. Viz asi čtyřletý bojkot té slaboty, kterou moji oktávku obdařili v Mladé Boleslavi. Tož sem převelice rád, že Bose rádio může zůstat na svém místě. Přeci jen, byť se to nezdá, tvoří podstatnou část pohlednosti eNCéčkového interiéru. Pouze je nezbytné jej vylepšit nějakou tou kouzelnou krabičkou, jenž by přehrávala alespoň MP3 a já si nemusel jak ve středověku doma vyrábět audio cd.

Též potvrzuju potřebnost udělat po vzoru některých místních členů něco s repráky ve dvěřích. Jsou opravdu trochu nevýrazné. Hlavní slovo má totiž střeďák uprostřed palubky pod oknem! Takže myslím že třeba woofery ve dvěřích by mohly umět i víc, než jen rozvibrovat sedačky. Což je sice fajn, muziku to přímo fyzicky umocňuje, ale zkrátka mají na víc. Co je ovšem vyloženě zbytečné, je dvojice repráčků mezi sedadly. Telefon hraje líp. Podtrženo sečteno, za ten fajnový bigbít odpouštím NC, že má o 40koní míň, než 200. :)

Tou krabičkou jsem myslel něco takové http://www.mp3auto.cz/mazda/ Máte prosím někdo lepší zkušenost?
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Miha » 03 črc 2017, 21:00

Tomin píše: Muzika v NCéčku se dá poslouchat!
Za sebe bych doplnil do cca 90 km/h. Pak už mi přijde aerodynamický hluk na vychutnání hudby příliš silný. Sice jde přehlušit zesílením rádia, ale to už neslyším motor. A nejspíše to budu řešit pořízením jiného windschottu.
Co se týká krabičky na přehrávání MP3, tak by mělo dobře fungovat tohle. Osobní zkušenost ale zatím nemám.
Miha
 
Příspěvky: 12
Registrován: 11 bře 2012, 20:11

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod dopr » 04 črc 2017, 08:13

Ja mam tohle. Funguje to, ale je opruz tam nahravat hudbu. Flashka/SD karta musi mit strukturu CD01, CD02 ... CD06 a do kazde slozky jde narvat maximalne 99 pisnicek. Jinak to nebude fungovat. Ovladani na volantu ale funguje na vybornou.
Jinak za me hudba Bose zadny zazrak opravdu neni. Woofery se kazi, jejich podani basu neni nic moc, zadni dvojice repro je opravdu slaba. Ten zbytek asi ujde, ale po vymene za komponentni stredobasy a hlavne po vytlumeni dveri je kvalita zvuku uplne na jine urovni. Casem jeste planuju vymenit minimalne prave dvoji zadnich reproduktoru.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Tomin » 09 črc 2017, 20:48

Je vám na palubě vedro k zalknutí? Spotřebiče jenž mají za úkol chladit žalostně nedostačují? Správný čas na vzdušnou sprchu! Vyčíhněte rovinku bez protijedoucích a pak nohou zaaretujte volant. Jednou rukou chytněte kšiltovku za kšilt a druhou vzadu za poutko. Ale pevně, ať vám neuletí. A pak ji zvedněte nad rám okna do takového úhlu, aby vás vítr doslova zalil. Cool! 8-) :D
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod mx-5nd2.0 » 09 črc 2017, 22:16

stačí stáhnout okýnko a vystrčit ruku ...
Uživatelský avatar
mx-5nd2.0
 
Příspěvky: 401
Obrázky: 0
Registrován: 17 črc 2016, 21:45
Bydliště: Ostrava

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod gramo » 10 črc 2017, 01:11

Mám nějakou averzi k řízení kolenem, tak to asi nevyzkouším, zatím jsem si vystačil se staženýma okýnkama.

EDIT: Nemyslel jsem to nějak negativně. A taky jsem tu několikrát chtěl napsat, že se Tvoje příspěvky dobře čtou.
Uživatelský avatar
gramo
 
Příspěvky: 781
Registrován: 07 dub 2016, 16:54

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Tomin » 11 črc 2017, 17:10

OKNA ROADSTERU DOKOŘÁN
Je jasné a zřetelné, že roadster je typ auta, který byl postaven tak aby nemusel mít střechu. Na rozdíl od kabrioletů, které jsou normálními auty, jen na nich proběhlo pár úprav aby mohly nemít střechu. Ačkoliv tento rozdíl je paradoxně tím jediným spojovacím prvkem mezi např. mx-5 a vw eos Ale o to teď nejde.

Všichni tu už víme, že jízda s hore-dole je něco ryze přirozeného a pranic nepříjemného. Ovšem je tu ještě jeden level bezprostřednosti. Pěkně na prudko s okýnky též dole! Ano, sice prudce vzroste ofuková hlučnost, ale též prudce klesne izolovanost od okolního dění. Zvuky prostředí tvoří takové čaro pramenící z jízdy topless. Ve městě šrum, na dědině šum a pak už len nádherné ticho huor. Paráda! Takže jsem si oblíbil kompromis se spolujezdcovským hore a moje dole. Navíc se tím řidiči otevře pohodlná opěrka levého lokte a tak to má být. Spolujezdkyně bude sice brblat, že jí cirkulace luftu v kabině plete vlasy, ale tyhle starosti na jejich hlavy. Takže zkrátka a dobře - milí okýnkáři, stahujte! :)

gramo: Děkuju!
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: Tomin NC 2.0 Expression

Příspěvekod Tomin » 24 črc 2017, 12:21

Udělal jsem takový experiment a dostavil se zajímavý výsledek. Za pomoci dvou heverů jsem zvednul zadek auta aby se dalo volně otáčet se zadní nápravou. Připomínám že mám na autě limited slip diferenciál. Při zařazené rychlosti se kola otáčejí protisměrně. Na neutrál se druhé kolo netočí. Ale pozor - když začnu jedním otáčet velmi velmi pomalu, tak to druhé se stejnosměrně roztočí taky. WTF? :?
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků

cron