JohnyS píše:Tady jsou je to počítaný pro 215/40 r16 kola, chcete ještě pro 5 kvalt s jiným difem ?
Jen doplním ještě maximálka u sportivky je 249 km/h
JohnyS píše:tady je ještě 4.1 ten jsem ani nebral v potaz protože mi přijde že to už se musíš fest uřadit do toho kila
froxic píše:A teď ještě zohlednit váhu samotných kol, případně kotoučů. Dovedu si představit, že těžké R16 (to stejné platí pro R15), velké brzdy (případ NBFL) a dlouhý stálý převod odebere veškerou sportovnost. Ale to dát do tabulky už nebude možné Já jsem ve výsledku rád za 6q a 3.9 plus malé kotouče. Je to naprosto ideální a moc si nedovedu představit, kdyby to bylo jinak. 4.3 by byla jednička nepoužitelná a u 3.6 zase moc od sebe jednotlivé stupně.
JohnyS píše:Hold to mám spíš na normální ježdění, bez nějakých velkých ambic na sem tam nějakém trackday pro radost.
Pokud to nemáš na denní ježdění a stavíš to na okruh tak chápu, že řada věcí jde stranou a že na motokárové tratě typu Mýto je ta krátká špajzka fajn.
TeeJay píše:Tady je třeba rozlišovat neodprouženou "nepohyblivou" a "pohyblivou" hmotnost.
Váha brzd může hrát roli snad jen na nerovnostech, pokud ten rozdíl váhy není obrovský. Velké brzdy mám a z ruky bych je nedal
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 168 návštevníků