ImolaRed píše:Tak to je fajn, dokud se pupek neopírá o spodní část věnce volantu, tak to je good.
PS: Ohledně Šenkýře buď na pozoru, on celkem ví jaké díly, aby se auto posunulo, u BMW asi určitě, ale ty jeho geo setupy ...Tvrdil, že krásně nastaví setup na NS na Caymanu GT4 po instalaci KW Competition podvozku - že "ví" co nastavit od Manthey Racing.... a auto bylo uskákaný, rozevlátý, abs se mohlo na nerovnostech posrat, prostě to bylo mnohem horší než série podvozek GT4. Když nastavili v MR skutečně jejich setup, tak to bylo 1000% jinde. A jak říká Schirmer o něm - že po něm opravuje nebezpěčně sestavený BMW a nahovno slazený. A o konkurenční tah zjevně nepůjde, nemají to zapotřebí, hejtovat nějakýho ferdu z CZ. Takže joo, nech si to tam nacpat, ale odladit u Schirmera nebo např. v Custom RaceTec, jsou dobří na BMW a levnější než strejda Schirmer.
Jinak já asi koupím Nitron na Lotus a nechám to odladit v Komotecu na příští sezónu. Origo Cup Bilstein+Eibach je fajn, ale po téměř 250 kolech na NS by potřeboval "osvěžit" tak polaboruju. Asi bych tam hodil NTR 46 3way Race co se dával na dvojkové závodní Exige GT3.
Ale zpět k Miatě, já kupoval od dovozce Zdeňka Judla z Plzně, s autem jsem spokojen, bylo a je ve fajn stavu, jak bylo v zásadě deklarováno. Něco Ti jistě dotáhne když zadáš poptávku, má obecně slušné reference a tahá hezké kousky, koupil bych od něj znovu..., jako prodejci bych mu dal 80%. (10% dolu za neobdržení více detailních foto přes opakovanou žádost, než jsem si pro auto jel a 10% dolu za to, že auto mělo na předku dvě rozdílné pneu což jsme evidentně oba přehlédli a zjistili až po prodeji, ale být já prodejce, poslal bych automaticky nějaký drobný zpět...)
Když bude sníh, vezmeme s ženou Miatu a přijedeme k tobě v zimě na nějakou drift session!
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků