Záleží jakej LSD tam máš... Pokud viskozní, tak ten kolem 100 000km končí a stává se z něj normální otevřenej. Pokud Torsen, tak ten podle mě u miaty je nastavenej tak, aby zabíral až když je extrémní zatížení jednoho kola, proto na sněhu ani u NC nehrabou obě... Nejsem si jistej že tomu rozumim úplně, ale myslim, že je to právě opatření k tomu aby nebyl problém se zatáčením. Kdyby byl snadno "aktivovatelnej" - teda citlivej, tak se spíná snadno a bude tě to omezovat v zatáčení. To jak je nastavenej je cítit třeba na prudký akceleraci na suchým asfaltu - u NC který má dostatek výkonu, tak zadek vybočí trochu do strany, ale pak jede jen s mírně vytočeným jak po kolejích pod plným plynem...
U NC to řeší mazda ESP (DSC), který vyloženě přibržďuje to protáčející se kolo - třeba u nás v garážích to dopadlo v zimě tak, že jsem stál v kopci na tom kluzkým povrchu s nohou na podlaze a zadní kola se neprotáčely
Musel jsem to vypnout a jako za mlada (stara) to poctivě vygumovat nahoru
Ale to už je o něčem jiným...