Podložky pod kola - ano, či ne?

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

Příspěvekod Ryba » 24 úno 2011, 14:06

riderhenry píše:kdyby bylo 100km na okruhu jako 500-1000km na silnicich, tak to by bylo celkem v pohode - cekal bych to spis horsi :)


no asi to je taky jak kdo jezdi na okruhu a na silnici. Protoze za sebe muzu rict, ze den driftovani na okruhu mi to auto zhuntuje jako nic nasvete:D Stopa uz nici auto opoznani min:)
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

Příspěvekod George » 24 úno 2011, 14:10

já byl na okruhu naposled v mostě a po tom, co jsem zjistil, že motor za těch 10 minut v otáčkách spálil víc jak litr a půl oleje jsem se na to vysral a loni byly s autem pořád problémy :lol:
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

Příspěvekod Vavris » 24 úno 2011, 15:47

Z tohoto pohledu jsou ideální hobby vrchy - 3 minuty strachu mezi stromy a svodidly, ale pak pauza na oddych :mrgreen:
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

Příspěvekod riderhenry » 24 úno 2011, 15:57

Vavris: Dokud tam nezemres :D
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

Příspěvekod PavelS » 24 úno 2011, 17:19

No - já myslim, že jsme se shodli na tom, že na okruzích dostává auto na prdel - jen Pavel si myslí, že D1 víc, ok :)

Každopádně zpět k podložkám - čekáme na Krenstika :twisted:
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

Příspěvekod Pochtli » 24 úno 2011, 18:16

podložky by byly, tak jsem Krenstikovi případně s měřením k dispozici :)
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 2005
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

Příspěvekod PavelV » 24 úno 2011, 22:13

PavelS píše:No - já myslim, že jsme se shodli na tom, že na okruzích dostává auto na prdel - jen Pavel si myslí, že D1 víc, ok :)

Každopádně zpět k podložkám - čekáme na Krenstika :twisted:


Dobře řečeno :D . Na okruh nejezdíme, ale víme, že tam auto dostává strašně naprdel. Tedy pardon Winie tam jednou byl ;) . No nic. Končím. Vraťte se k podložkám.
Uživatelský avatar
PavelV
 
Příspěvky: 189
Registrován: 22 úno 2011, 17:13

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

Příspěvekod PavelS » 24 úno 2011, 22:24

???? to chceš říct, že tam nikdo z nás nebyl? :)

Pavle, vážně myslíš, že na okruhu auto není opotřebováváno daleko víc než v běžném provozu?
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

Příspěvekod PavelV » 25 úno 2011, 00:12

PavelS píše:???? to chceš říct, že tam nikdo z nás nebyl? :)

Pavle, vážně myslíš, že na okruhu auto není opotřebováváno daleko víc než v běžném provozu?


Pokud jezdíš závody v driftu tak ano, jinak ani ne. Musíš jen zkrátit výměny náplní a na okruhu se chovat k autu jako člověk. Tím myslím, jet max. 10-15 minut a pak nechat auto jedno až dvě kola vydechnout a vychladit. Jasně, trpí pneumatiky, trošku brzdy (na větších okruzích víc). Mazdu mám 5 let, jezdím na okruhy 5-6x do roka (letos toho snad stihnu víc) a najedu hodně km i normálně (cca 15-20 tisíc za léto). Destičky mi vydrží 15-20 tisíc km, gumy asi to samé. Slicky vydrží dvě sezóny. Jediné co mi odešlo byl podvozek Tein SS a to cestou z okruhu z Maďarska. Mají tam naprosto děsný silnice (odešlo postupně štelování tuhosti a tlumič netlumil). Je jasný, že to auto dostává zabrat víc, než když budeš jezdit výletním tempem, ale je to auto pro zábavu a rozhodně se po návštěvě okruhu nerozpadne, tak jak to tu prezentuješ. Naše okrsky a některé dálnice při rychlé jízdě namáhají podvozkové díly Mazdy mnohem víc než jízda po okruhu a za tím si stojím. Jak už jsem psal, moje auto nedostalo na okruhu nikdy tak zabrat, jako loni na srazu Silvretta Tour, ale byl to zážitek.
A dost už. Jdu spát.
Uživatelský avatar
PavelV
 
Příspěvky: 189
Registrován: 22 úno 2011, 17:13

Re: Podložky pod kola - ano, či ne?

Příspěvekod Vavris » 25 úno 2011, 00:13

PavelS píše:No - já myslim, že jsme se shodli na tom, že na okruzích dostává auto na prdel - jen Pavel si myslí, že D1 víc, ok :)

Každopádně zpět k podložkám - čekáme na Krenstika :twisted:



Že dostane při cestě v pravém pruhu Praha - Brno víc na prdel, než na okruhu, bych považoval za docela reálný fakt.
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

PředchozíDalší

Zpět na Kola, pneu a geometrie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků