Tady bude stroker kit, čtyřklapka apod..apod.investice tak 200tis. To je nesmysl...Motor je jakoby A"stavba už, to ne, tam nemířím...Chtěl bych zachovat nějakou výdrž motoru, nenáročnost jeho režie.
O 1.6 jsem psal, že stačí za daný situace, ale určitě jsem nic nevychvaloval , už jsem měl vytříbenější motory jak jsem psal. Moji bližší to vědí od začátku, že bych v tom rád viděl jinej motor nejradši. Sorry, jestli ti přijde směšné, že jsem založil tenhle topic....Pravděpodobně jsem tě uvedl nechtěně v omyl
Ber to tak , že pokud není zbytí 1.6 stačí bohatě, ani nechci tu 1.8, už ...Ale pokud bych si měl MX5 nechat, byla by možnost, určitě bych řešil jiný motor časem. Cestou turba, ani 4klapky bych nešel. Samozřejmě se s tím stejně pojí další investice, jako větší brzdy, kola, podvozek jinak odladit, takže je v tom člověk celkově stejně min.za 200tis...Ale auto by nemělo chyby
Jen sním....toho si nevšímej.
Vavris: JJ jasně, člověk by se musel smířit s tím, že by jezdil nelegálně s takovým autem. Každopádně, nemělo by to chyby a jistě jsou tady lidi, kteří by přestavbu udělali, to není problém. Takže jen mít na tu investici a šup tam s tím.
Myslím, že implantovat motor K20A2 bude stejnej problém jako ten z S2000...Takže osobně bych šel radši do té K20 plus asi i převodovku rovnou, ikdyž by stačilo možná udělat jinou přírubu. Motor se občas dá sehnat , hlavně z Anglie a nebude stát raketu, počítám okolo 60-70tisíc. plus cena přestavby-práce). Takže řekněme 120tisíc kč.
A tím to jen začne, ale bylo by to krásné:-)
Já si sice na H nepotrpím, ale K20A2 je fakt nejpovedenější motor co kdy v autě do milionu byl, konstrukčně, výdrží, potenciálem...nemá to chyby, oujé. Rozhodně TOP 2.0.