U NC to je tak, že stačí do diferáku SAE 90, což je jednosložkovej... Pokud tam dáš ten co je v převodovce, tzn. 75W-90 nestane se nic, max to bude líp chráněný za studena - je dvousložkovej...
JInak význam samosvor má, pocituju to hodně často a je to bezva věc i bez driftů. Prostě v momentu, kdy by se bez samosvoru začlo vnitřní odlehčený kolo při prudší zatáčce při přidání plynu protáčet a stál tak prakticky na místě, samosvor přiřadí i to kolo druhý a tim pádem odjedeš daleko rychleji, navíc je to auto čitelnější, stabilnější - to nezmaná, že jedeš driftem. prostě je to něco mezi, fakt super věc
hlavně na utažený vracáky někde v alpách pod plynem na jedničku, jen cejtíš jak se to zakousne do asfaltu a drží to
A když dáš plynu ještě víc, tak ti zadek příjemně vybočí
auto se zadním náhodem bez samosvoru už bych nechtěl