Zdravím pánové,
před chvilkou jsem se vrátil z prohlídky auta. Auto vypadá pěkně, ale je zde pár ALE.
Tím asi nejvážnějším ale je, že auto bylo opřené o svodidla na pravé straně. Údajně se to stalo ve 30km/h, kdy ženská dostala smyk na dálnici. Kde jen jsem to slyšel
Odnesl to pravý přední blatní, pravé světlo, kapota a nárazník. V motorovém prostoru jsem nic neviděl co by nasvědčovalo, že by to byla větší rána. Takže se dá věřit, že to byly jen ty plechy. Spáry byli všude stejné, takže to bylo udělané poctivě. Bohužel se nedalo na auto podívat ze spodu.
Další věc co mě překvapila bylo že motor byl ve spodní části od oleje. Dole u klikovky a pak i na plechu co je dole pod motorem. Zajímalo by mě zda je to normální u 1.6
Za celou dobu co měly auto, tak u něj byl měněn jen váleček ovládající spojku a vyměněna anténa po té co jim ji někdo zničil.
Na lemech blatníků je rez. Jedná se o fleky o velikosti tak 50h možná menší. Není to fest. Jsou to spíš takové puchýřky. To samé v místě světla na víku kurfu. Jen na jednom místě. Zde už to ta rez má i rezevou barvu.
Rozvody nebyli dělané v 90 000. Mluvil o tom, že mu v servise říkali, že se to má dělat mezi 90 až 100. Takže je otázkou jestli to do 100 vydrží.
Střecha je jako nová. Nikde není popraskaná, těsnící gumy jsou jako nové. Jde lehce otevřít i zavřít.
Hardtop je bez škrábanců a velmi zachovalý.
Interiér auta je hodně zachovalý, sedačky nejsou nikde ošoupané, kůže je mírně popraskaná. Brzdy nejsou sjety. Spátečku šlo zařadit bez větším problémů hned napoprvé.
Na náraznících jsou nějaké ty oděrky po parkování. Hold je to auto po ženské.
Celkově se mi autíčko hodně líbí. Bohužel u toho auta do toho člověk jde víc srdcem jak rozumem.
Zde je link pro připomenutí:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v4fpx2yrztzx Takže otázka zní jít do toho nebo ne? S tím, že kdyby byla sleva 500€ tak bych o tom dost silně uvažoval. To je za 4800€ Byl ochoten jít na 5000€ bez větších problémů.
Díky za každou radu